Hyvää huomenta arvon leidit.. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 597
0
36
Lahti
mites teillä aamu käynnistyny.. mä heräsin tosi aikasin ja oon tähän mennessä jo siivonnu tän kämpän, pessy koneellisen pyykkiä ja astiat myös koneessa puhdistumassa.. ja nyt suihkun raikkaana tässä koneella istun ja juon aamukahvia ja jännitän huomista autokouluun ilmoittautumista (SIITÄ TULEE TOTTA.. KÄÄKS :D:D )

7 pintaan herättiin, vauva oli hyvällä tuulella kuten aina. sitten join kahvia ja eilen tekemääni omaa pullaa, mies viihdytti vauvaa. sitten vauvan aamupala ja kakkaus. vauva leikki ittensä lattialla uuvuksiin, katottiin vähän aikaa voicea ja sitten vauva unille. koetin iteki kölliä, mutta ei napannu. tulin koneelle, pitäs pukea...vähän väsy...

Heräsin klo 7 laittamaan isommat pojat kouluun, keitin aamupuuron kaikille ja kahvit itelleni. Pyykkikoneessa on toinen koneellinen pyörimässä, tiskikone on päällä ja pikkumieskin on herännyt ja aamupuurot syöty. Imuri ois odottamassa, mutta jumituin tähän :)

Pää hiessä olen viuhtonut esikoisen viemään kouluun ja lapsia hoitoon ja takas....ei tietoakaan suikunraikkaudesta :D
Klo.7 heräsin erittäin huonosti nukutun yön jälkeen.. :headwall:

jospa tämä tästä... :D

ihanasti meni käyntiin mies oli ..sanotaanko "onnellinen" herätessään ja halus jakaa ilonsa :)
kahvia naamaan dream theateri ipodiin ja töihin..täällä sitä sit ihmetellään ja kokeillaan uutta ohjelmaa :)

e010.gif

Huomenta!

Mä heräsin tyttöjen kanssa kiehumassa ja muut aamupalat pitäis mennä laittamaan. Tytöt leikki tossa lattialla dubloilla. Ihanan viileä asunto kun avasin olohuoneen ja keittiön koko ikkunan yöksi auki. Nukuin miehen kanssa paljon paremmin kun ei ollut niin kuuma. Meillä on yläkerrassa yölläkin +29`c mutta nyt kun avasin nuo ikkunat niin oli +22`c. Pitäs pestä tänään pyykkiä ja siivoilla.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
039.gif

:wave: ite heräsin aamuyöllä oksulle, sitten seiskalta naapuri huusi pihalla kännissä ja herätti loppuporukan. ripsi silmässä tehnyt kipeää heräämisestä lähtien.

justiinsa käytiin kaupassa, ukko lähti tytön kanssa hiekkikselle. kohta sitten lounasta naamaan ja päiväunille koko poppoo. iltapäivällä pitäisi tulla leikkikamuja.

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
vähän varmaan muuten jänskättää sua se autokoulu :D meillä isä opetti ja se oli aika... mielenkiintoista.

ai vähänkö?? Mä oisin varmaa vieläkin lykänny sitä kouluun menoa mut kaveri kyseli et koska hän vie mut ilmottautumaan (ku saan hänen kauttaan 10% alennuksen siitä autokoulun hinnasta) ni oli pakko sit vaa sanoa joku päivä et koska sinne mentävä... KÄÄÄÄÄKS :D:D

Yhteistyössä