Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no hyvää hääpäivää!:flower: millon erositte?
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö::flower: :flower: tuotahan pitää juhlia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö::flower: :flower: tuotahan pitää juhlia![]()
Siis hääpäivää, mitä ei ole vai eroa?
Eiks juhliminen ole aina kivaa. Piristää kummasti arkea.Alkuperäinen kirjoittaja loposen tossu:Jos fjongalla on jäänyt jotain kaihertamaan. Mua kummastuttaa se että lasten kanssa pitää juhlia olematonta hääpäivää. Eks ne mee sekas siitä? Mikä on ja miikä ei?
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Eiks juhliminen ole aina kivaa. Piristää kummasti arkea.Alkuperäinen kirjoittaja loposen tossu:Jos fjongalla on jäänyt jotain kaihertamaan. Mua kummastuttaa se että lasten kanssa pitää juhlia olematonta hääpäivää. Eks ne mee sekas siitä? Mikä on ja miikä ei?
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:btw en haluu olla ilkiä mut eronneena ei lasketa hääpäiviä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Minkälaiset häät teillä oli? =)
Hei olitko parikolme viikkoa sitten viihteellä niillä vaatteilla, mistä laitoit kuviakin tänne?
Oli aiks korkeat piikkikorot ja muistaakseni joku sinisävyinen mekko?
Meinaan vaan, että pysyitkö sitten pystyssä niillä, kun itsekin epäilit sitä? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja joomutku:Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Eiks juhliminen ole aina kivaa. Piristää kummasti arkea.Alkuperäinen kirjoittaja loposen tossu:Jos fjongalla on jäänyt jotain kaihertamaan. Mua kummastuttaa se että lasten kanssa pitää juhlia olematonta hääpäivää. Eks ne mee sekas siitä? Mikä on ja miikä ei?
On toki mutta aikuiset tajuaa asian, lapsi ei välttämättä käsitä.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Minkälaiset häät teillä oli? =)
Hei olitko parikolme viikkoa sitten viihteellä niillä vaatteilla, mistä laitoit kuviakin tänne?
Oli aiks korkeat piikkikorot ja muistaakseni joku sinisävyinen mekko?
Meinaan vaan, että pysyitkö sitten pystyssä niillä, kun itsekin epäilit sitä? :wave:
miten sen ottaa... häät oli aika surkeat noin kokonaisuutta arvioiden.
pysyin pystyssä, mitä nyt kolmesti hieman horjahdinja mekko oli musta/punasävyinen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja loposen tossu:Jos fjongalla on jäänyt jotain kaihertamaan. Mua kummastuttaa se että lasten kanssa pitää juhlia olematonta hääpäivää. Eks ne mee sekas siitä? Mikä on ja miikä ei?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja loposen tossu:Jos fjongalla on jäänyt jotain kaihertamaan. Mua kummastuttaa se että lasten kanssa pitää juhlia olematonta hääpäivää. Eks ne mee sekas siitä? Mikä on ja miikä ei?
joo on tainnut jäädä vaivaan mieltä exä. mä en tollaisia asioita edes jaksaisi/muistaisi edes kelata. ei naimisiinmeno nyt niin ihmellinen asia ole, varsinkaan kun on jo eronnut. Nuorelle tytölle se ehkä on niin herkkä asia ettei sitä vähän vanhempana ymmärrä enää. Sinulle se on näköjään kovinkin herkkä ä.
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:btw en haluu olla ilkiä mut eronneena ei lasketa hääpäiviä
![]()