Hyvää hääpäivää minulle <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
tänään ois ollu viides hääpäivä :laugh:
soitin exälle ja toivottelin "hyvää hääpäivää rakas" niin se tokas melko tympääntyneesti "voi jummi, kiitos piristyksestä" :saint:
kävin lasten ja parin kaverin kans sitten juhlistamassa päivää ja syötiin amarillossa :D

Jos fjongalla on jäänyt jotain kaihertamaan. Mua kummastuttaa se että lasten kanssa pitää juhlia olematonta hääpäivää. Eks ne mee sekas siitä? Mikä on ja miikä ei?

Minkälaiset häät teillä oli? =)

Hei olitko parikolme viikkoa sitten viihteellä niillä vaatteilla, mistä laitoit kuviakin tänne?
Oli aiks korkeat piikkikorot ja muistaakseni joku sinisävyinen mekko?
Meinaan vaan, että pysyitkö sitten pystyssä niillä, kun itsekin epäilit sitä? :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja loposen tossu:
Jos fjongalla on jäänyt jotain kaihertamaan. Mua kummastuttaa se että lasten kanssa pitää juhlia olematonta hääpäivää. Eks ne mee sekas siitä? Mikä on ja miikä ei?
Eiks juhliminen ole aina kivaa. Piristää kummasti arkea.

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:

On toki mutta aikuiset tajuaa asian, lapsi ei välttämättä käsitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:

Hei olitko parikolme viikkoa sitten viihteellä niillä vaatteilla, mistä laitoit kuviakin tänne?
Meinaan vaan, että pysyitkö sitten pystyssä niillä, kun itsekin epäilit sitä? :wave:

miten sen ottaa... häät oli aika surkeat noin kokonaisuutta arvioiden.
pysyin pystyssä, mitä nyt kolmesti hieman horjahdin :D ja mekko oli musta/punasävyinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja joomutku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:

On toki mutta aikuiset tajuaa asian, lapsi ei välttämättä käsitä.

joo minähän selostin lapsille yksityiskohtaisesti varmasti miksi mennään syömään raflaan... selostin vielä eron syytkin ja muut likaiset yksityiskohdat :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:

miten sen ottaa... häät oli aika surkeat noin kokonaisuutta arvioiden.
pysyin pystyssä, mitä nyt kolmesti hieman horjahdin :D ja mekko oli musta/punasävyinen :)

Selitä hiukan tarkemmin :attn: tahtoisi tietää jos jaksat kertoa =)
oliko kauniit loppukesän häät, millainen sää oli? paljonko vieraita?

joo on tainnut jäädä vaivaan mieltä exä. mä en tollaisia asioita edes jaksaisi/muistaisi edes kelata. ei naimisiinmeno nyt niin ihmellinen asia ole, varsinkaan kun on jo eronnut. Nuorelle tytölle se ehkä on niin herkkä asia ettei sitä vähän vanhempana ymmärrä enää. Sinulle se on näköjään kovinkin herkkä ä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

joo on tainnut jäädä vaivaan mieltä exä. mä en tollaisia asioita edes jaksaisi/muistaisi edes kelata. ei naimisiinmeno nyt niin ihmellinen asia ole, varsinkaan kun on jo eronnut. Nuorelle tytölle se ehkä on niin herkkä asia ettei sitä vähän vanhempana ymmärrä enää. Sinulle se on näköjään kovinkin herkkä ä.

häh?Ai mulle vai? Mistä olet tullut tuohon johtopäätökseen?

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
btw en haluu olla ilkiä mut eronneena ei lasketa hääpäiviä

:o

miksei niitä vois laskea? kyllä mulle ainakin tulee mieleen että ois ollut meidän hääpäivä jne kun kalenteria katsoo. meille olisi tullut viime viikolla 4vuotta naimisissa oloa täyteen..

Yhteistyössä