Hyvä valokuvaamo Tampereella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taaperon äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taaperon äiti

Vieras
Hei,

olisi 1-vuotiskuvan aika ja kaipaisin kokemuksia Tampereen alueen (saa olla ympäristökunnistakin) valokuvaamoista. Missä on tullut onnistuneet kuvat? Onko kokemuksia Miia Marjamäestä, Liisa Karlingista, Raimo Niemestä???

Myös hintataso kiinnostaa.

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Poikamme kävi 1v kuvassa Karlingilla, myös kolme ystäväperhettämme ovat käyneet ko. kuvaamossa ja kaikki olemme pitäneet hänestä. Kallishan tuo on mutta kuvat ovat loistavia! Itse kuvaustilanteessa tuli sellanen olo että tuleekohan tästä mitään hyvää kuvaa mutta koevedokset todellakin yllättivät! Kuvaaja osaa ikuistaa juuri oikeat hetket ja ilmeet, tuli aivan meidän poikamme näköisiä kuvia =) Ja toiveeni otetiin hyvin huomioon. Karlingin hinnasto on muuttunut nyt syksyllä joten soitteleppa kuvaamoon niin tiedät tarkan hinnan. Kuvaus maksaa muistaakseni n. 140e (yli satasen jokatapauksessa) ja siihen kuuluu kaksi valokuvaa (kokoa en muista koska meillä hinta oli halvempi ja siihen kuului vain yksi kuva, kummityttö sai kaksi kuvaa kun juuri viime lauantaina kävivät teettämässä lisäkuvia).

Olen nähnyt Miia Marjamäen ottamia kuvia ja jos Liisalle en olisi lastani vienyt niin sitten olisin varmastikin kääntynyt tuon Marjamäen puoleen... Raimo J. Niemen kuvista en niin välitä koska mielestäni ne ovat aikas persoonattomia...

Minä ja lapseni olemme aina käyneet raimo J Niemellä, hinta on ollut kohtuullinen ja kuvat loistavia klassikoita, joissa erottuu lapsi itse ilmeineen ja olemuksineen. Tosin siitä on nyt jo useampi vuosi, kun olen käynyt, mutta käy katsomassa kuvia liikkeissä ja kysy rohkeasti henkilökunnalta kenen ottamia kuvat on, jos jostain pidät.

Yhteistyössä