hyvä tehohoito värjätyille ja raidoitetuille hiuksille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...............
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...............

Vieras
Onko kokemusta hyvistä tehonaamioista hiuksille? Mikä auttaisi kuiviin latvoihin? Moroccanoil, joico, kookosöljy vai joku muu? Tarviiko hiukset proteiinia vai keratiinia vai kosteutusta?

oon lukenut että noi tigin dumb blonde sarjan tuotteet ei sovi suomalaisittain ohueen hiukseen? Itselläni on juuri sellaiset vaikka hiuksia onkin paljon. Ongelmaa ei olisi jos raaskisin leikata hiuksia mutta kun en raaski vaan kasvatan niitä. Hiukset nyt polkka pituudessa.

oon lukenut että noi tigin dumb blonde sarjan tuotteet ei sovi suomalaisittain ohueen hiukseen? Itselläni on juuri sellaiset vaikka hiuksia onkin paljon. Ongelmaa ei olisi jos raaskisin leikata hiuksia mutta kun en raaski vaan kasvatan niitä. Hiukset nyt polkka pituudessa.

Mulla on (aikankin mielestäni) suomalaiset ja ohuet hiukset mutta noi ovat loistoja etenkin latvojen hoidossa! Myönnän, että koko päähän käytettäessä ne hieman latistavat...

onko kokemusta joicon k-pak paikkaavasta ja kosteuttavasta hoidosta? Tuo OSMO sarja onkin ihan uusi tuttavuus...ei ilmeisesti kovin kalliita? =) Mitä niistä suosittelisit?

yritän nyt pärjätä juuri ostetuilla moroccanoil tuuheuttavilla shampoo/hoitoaineella. Lisäksi löytyy kc värinaamio vanilla sävyssä. Lisäksi laitoin tilaukseen Moroccanoil öljyn, tuo tietääkseni sisältää kyllä paljon silikonia mutta mikä ei öljyistä sisältäisi. Noilla yritän pärjätä. Hiukset ei veny tai pauku vaan ovat enemminkin kuivat ja elottomat eli kaipaa kosteutusta. Nyt lopetan värjäilyn ja kasvattelen niitä ihan ilman värejä. Harmittaa kun menin laittamaan hyvän värin päälle raitoja. Nyt on latvat vähän harottavat. =(

Yhteistyössä