HYVÄ SUORISTINRAUTA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on vidal sassoon ollu jo pari vuotta ainaki
ja tykkään kovasti. tekee hyvin tehtävänsä
edelleen. en kyllä tiiä onko sitte just sitä mallia enää
myynnissä:)

Alkuperäinen kirjoittaja minna85:
suoristusrauta, vahingos kirjoitin väärin, anteeks ny iha hirveesti pilkunviilaaja :D

Eipä mitään..=) KAmpaamoista kannattaa kysellä, sieltä saa hankittua ammattilaisille tarkoitettuja rautoja, jotka ovat parempia ja pitempi käyttöisiä kuin kaupassa myytävät.

Mitään tiettyä merkkiä en osaa suositella, mutta etua on jos raudassa on keraamiset levyt ja kiharat tulee kaunimmiksi, jos nuo levyt ei ole terävä vaan pyöreäreunaisia :) Nykyään on tarjolla jos jonkinlaisilla pinnoilla käsiteltyjä rautoja, jotka ei vaurioita itse hiusta.

Yksi hyvä tuote hiusten suojaamiseen on kampaamoliikkeissä myynnissä oleva osis+ suoristussuihke. Itse olen siitä tykännyt ja on pysynyt suorana. Vastaavanlaisia tuotteita on olemassa myös kihartamiseen :)

mulla ei olis kauheesti nyt varaa laittaa kalliiseen, mut tulevaisuudessa kyl sellaisen sit ostan. Mutta oisko jotain alle 50 e maksavasta hyvästä suoristusraudasta kenelläkään kokemusta? niitähän on aika paljon myynnissä, mutta mikä ois hyvä, jolla saa myös kiharat aikaan?

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Mitään tiettyä merkkiä en osaa suositella, mutta etua on jos raudassa on keraamiset levyt ja kiharat tulee kaunimmiksi, jos nuo levyt ei ole terävä vaan pyöreäreunaisia :) Nykyään on tarjolla jos jonkinlaisilla pinnoilla käsiteltyjä rautoja, jotka ei vaurioita itse hiusta.

Yksi hyvä tuote hiusten suojaamiseen on kampaamoliikkeissä myynnissä oleva osis+ suoristussuihke. Itse olen siitä tykännyt ja on pysynyt suorana. Vastaavanlaisia tuotteita on olemassa myös kihartamiseen :)

Minkälainen pinta siinä raudassa olisi hyvä olla? jos aikoo tehdä kiharoita, niin pitääkö olla tosi kapea rauta?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:

Minkälainen pinta siinä raudassa olisi hyvä olla? jos aikoo tehdä kiharoita, niin pitääkö olla tosi kapea rauta?

Ihan normi suoristusrauta käy. Sellanen mitä nykyään lähes kaikki ovat. Se keraaminen pinta on hyvä olla. Omani, joka on jo pari vuotta vanha, ostin hairstoren myymälästä maksoi 39e (oli tosin 70% alessa)
Sanoisin, että kyllä tuolla 50e:lla saa jo ihan hyvän raudan. Ei viimeisintä hifistelyä olevan, mutta toimivan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla ei olis kauheesti nyt varaa laittaa kalliiseen, mut tulevaisuudessa kyl sellaisen sit ostan. Mutta oisko jotain alle 50 e maksavasta hyvästä suoristusraudasta kenelläkään kokemusta? niitähän on aika paljon myynnissä, mutta mikä ois hyvä, jolla saa myös kiharat aikaan?

Semmonen on hyvä kuin Temp Ceramics. Maksaa noin 45 euroa ja sitä myy kampaamot. En itsekään ole valmis maksamaan suoristusraudasta 200 euroa, noi GHD:t maksaa sen helposti. Itse olen tehnyt tuolla Tempin raudalla myös kiharoita, tulee tosi nätit ja kestävät!!

Mitä mieltä ootte esim http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=430201&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10059&categoryId=3141921 Tällasesta... tää on vidal sassoon wet to dry? onko järkee, siin sanottii, et voi kosteisiinki hiuksiin käyttää, niin siten kosteus jää hiuksen sisälle kosteuttaen hiusta.. onko toi iha huuhaata?

Yhteistyössä