V
vierailija
Vieras
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006041373.html
YK pani 156 maata järjestykseen: Suomi on maailman onnellisin
YK pani 156 maata järjestykseen: Suomi on maailman onnellisin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Silti vituttaa liki päivittäin, poislukien lomat, lauantait ja sunnuntai-aamut.
Ole onnellinen että on vapaapäiviäSilti vituttaa liki päivittäin, poislukien lomat, lauantait ja sunnuntai-aamut.
No ei tasan ole. Ota selvää asioista tai Valehtele vähemmän.Tikkukaramellin näpistyskin on pahempi, kuin oikean suojavärin omaavan tekemä raiskaus.![]()
Mitä valtioita suvakit ihailee? Nyt pettää jollain logiikka taas?Hassua miten nuo suvakkien ihailemat valtiot YK on rankannut kaikista paskimmiksi...
#unelmien valtiot.Mitä valtioita suvakit ihailee? Nyt pettää jollain logiikka taas?
Mitä hassua siinä on? Ja miten niin paskimmaksi? Onko Suomi sitten vähiten paska? Mä kyllä kuin tuon jutun ja ymmärsin, ettei siinä valittu vähinten paskinta tai paskinta vaan onnellisin ja viimeisellä sijalla on näin olen vähiten onnellinen.Hassua miten nuo suvakkien ihailemat valtiot YK on rankannut kaikista paskimmiksi...
Eikö onnellisuudella ole sulle mitään merkitystä?Mitä hassua siinä on? Ja miten niin paskimmaksi? Onko Suomi sitten vähiten paska? Mä kyllä kuin tuon jutun ja ymmärsin, ettei siinä valittu vähinten paskinta tai paskinta vaan onnellisin ja viimeisellä sijalla on näin olen vähiten onnellinen.
Termit oikeaan käyttöön.
Enhän mä niin sanonut, mutta se ettet sä ymmärrä lukemaasi ei varsinaisesti yllätä mua, mutta saa surulliseksi. Surulliseksi siksi, että Suomen koululaitos ei ole onnistunut opetustehtävässään.Eikö onnellisuudella ole sulle mitään merkitystä?
Jos se on suvakeista kiinni niin Suomestakin tulee Paskastan.Hassua miten valkoisen rodun valtiot ovat onnellisimpia. Oisko ihonvärillä sittenkin jotain merkitystä?
Niin ja suvakkien mielestä paskavaltoista on ihan ok tulla pois. Krittisten mielestähän ne valtiot on jees.#unelmien valtiot.
Ei lainkaan yllättäen onnellisuuden peränpitäjät ovat ulkomaanuutisista tuttuja sotaa käyviä tai muiden inhimillisten katastrofien riepomia maita, kuten Afganistan, Syyria, Jemen, Ruanda ja Haiti.
Siellä ovat myös afrikkalaiset Tansania, Botswana, Malawi ja Keski-Afrikan tasavalta.
Ihmiset tekevät valtiot, ei toisinpäin.Niin ja suvakkien mielestä paskavaltoista on ihan ok tulla pois. Krittisten mielestähän ne valtiot on jees.
Niin ja suvakkien mielestä paskavaltoista on ihan ok tulla pois. Krittisten mielestähän ne valtiot on jees.