hyvä potkulauta 5-veelle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eli siinäpä kysymys, en tiedä potkulaudoista yhtään mitään, tänään neiti sai kokeilla illan kaverin rikkinäistä ja vanhaa potkulautaa ja innostui kovasti (viimevuonna ei vielä iskenyt koko potkulautatrendi vaikka kaikki taloyhtiön tenavat sitä harrastikin...) ja niinpä se on ilmeisesti jossain vaiheessa hankittava.
mutta mitä siinä pitäisi ottaa huomioon? kenelläkään vinkkejä tai ideaa mikä olisi hyvä ja suht kevyt mutta kuitenkin tukeva ja sopiva tuonkin ikäiselle ja mikä idea niissä kokoontaittuvissa on (luulen ettei tarvitsisi olla kokoontaitettava?)
itse olen nähnyt kuvastoissa stigan ja angrybirdsin, hello kittykin oli kai pinkki joten kenellä kokemusta niistä???

Osta ihan tavallinen. Ei noita kolmella renkaalla olevia.
Kokoontaittuva on siinä mielessä hyvä, että on helppo ottaa mukaan ja vaikka esim kauppaan ku menee, voi ottaa "olalle" (joissakin kalleimmissa malleissa on hihna).

Ostin itse pojalleni minimanista 25e. Alumiinirunko, siivekkeet ja kaikki. Saa kasaan kulmahiomakoneella tai vannesahalla. Otin renkaat irti niin ei ainakaan vuhti kiihdy liikaa.

Monikaan ei kypärää käytä, mutta kyllä ne vauhdit aika koviksi tahtovat nousta. Sitten kun onnettomuus sattuu, voi käydä pahastikin. Meidän pojallamme paha aivotärähdys ja puolet kasvoista aivan asfaltti-ihottumalla, silmä muurautui umpeen, onneksi ei poskiluu tai silmäluu olleet murtuneet, vaikka lääkäri niitä epäili, kun vauriot ja turvotus olivat niinn valtaisat. Kuukauden päivät kulki koulussa kasvot ensin sini-violetteina ja turvoksissa, sitten puna-keltaisena, lopuksi sateenkaareen kaikissa väreissä. Onneksi niistä lopuksi tuli aivan hyvät kasvot eikä silmällekään käynyt kuinkaan. Paha aivotärähdyshän vaikuttaa joka kerta aivoihin tuhoten sieltä soluja. Mutta tällaista meillä tuolla kertaa. On jäänyt tuo potkuilu, fillarointi on kyllä vielä jokaviikkoista.

Yhteistyössä