Hyvä parfyymi hakusessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haisuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"haisuli"

Vieras
Nyt pitäisi tekstiviestillä lähettää hajuvesitoive ulkomaille. En vain tiedä, mitä tahtoisin. En ehdi nyt sokokselle, tms. niitä haistelemaan, joten pakko luottaa teihin ja luettuun tekstiin.
Tykkään raikkaista, hedelmäisistä ja kukkaisista hajuista.
Tähän asti suosikkeja on ollut lancomen hypnose ja mirage, DKNY:n Be Delicious (tällä hetkellä käytössä, jäljellä pari ruiskausta), kenzo (mikä olikaan nimeltään, pullossa unikon kuva), jne.

Mitäs suosittelisitte noilla hajumieltymyksillä?
Tulee siis ihan jokapäiväiseen käyttöön, suihkun jälkeen ruiskaistuna.

Minä olen käyttänyt jo kymmenen vuotta vain ja ainoastaan Lauraa, enkä vaihda. Se on tosi raikas, hedelmäinen ja kukkainen, ei yhtään väkevä.

Laura Biagiotti siis
http://www.glossy.fi/tuote/katso/174

[QUOTE="nea";22094710]siis ei oo totta, tän olin just tulossa tänne kirjoittamaan.
vielä ei 10v oo takana mutta melkein :)[/QUOTE]

:D Laura on tosiaan paras! Itse tunnistan Lauran käyttäjät siitä tuoksusta, ja tulee sitten joskus jotain sanottuakin, että onpa sulla hyvä maku hajuvesien suhteen. Sekin kertoo minusta paljon, että tuoksu on ollut niiiiin pitkään markkinoilla.

[QUOTE="Nana";22094744]:. Sekin kertoo minusta paljon, että tuoksu on ollut niiiiin pitkään markkinoilla.[/QUOTE]

ei välttämättä. on melko monia hajuvesiä jotka ovat olleet markkinoilla vuosikymmeniä eivätkä silti ole kaikista miellyttäviä...

Mun yksi suosikki on Versace Bright Crystal. Tosi tyttömäinen, raikas ja kevyt. Sopivan makea ja tuoksu on ihan omanlaisensa. Erottuu kyllä joukosta :) Ja pullo on ihana!

versace_brightcrystal.jpg

Viimeksi muokattu:
Kiitos vinkeistä!

Mahtaako olla netissä jotain sivua, jossa noita ois myynnissä, tietäsin sieltä lukea vähän tarkempia hajusepostuksia ja näkisin, miltä pullot näyttävät?
Tuo hajun kuljettaja kun on mies, joten pelkkä pullon nimi ei taida riittää takuuksi siitä, että saan oikeeta tavaraa ;)

Yhteistyössä