hyvä miesgyne Helsingissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sheryl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sheryl

Vieras
Olen huomannut, että täällä on suositeltu lähinnä vain naisgynejä, mutta osaisiko kukaan suositella miespuolista gyneä Helsingistä? Ovat omien ja ilmeisesti myös muiden kokemuksienkin mukaan helläkätisempiä. Tosin en haluaisi mennä aivan ikälopulle äijälle ja tietysti siisti olemus olisi plussaa. Tuo kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta kuitenkin. Olisin kiitollinen, jos joku viitsisi auttaa :)

No ei itseasiassa kyllä ole. En tiedä, miksi sitä pidetään nin outona, jos menee mieluummin miehelle, kuin naiselle. Mitä ulkonäköön tulee, niin mielestäni on turha väittää ettei sillä olisi merkitystä, vaikka kyseessä onkin lääkäri. Tuskin tuntisin oloani mukavaksi kuusikymppisen pervon näköisen äijän edessä.

Minäkin tykkään käydä miesgynellä, mutta ihmettelen, onko
mielestäsi kuusikymppinen jo vanha. Oma gyneni on var-
maan jo yli kuusikymppinen, hyvännäköinen, ihana mies. Voi
nuoretkin miehet olla samalla lailla pervoja.

En osaa kertoa Helsingistä yhtään hyvää miesgyneä, jos siirryt Lahden suuntaan, voin antaa heti pari nimeä.
Kerran olen itse naisgynellä käynyt, se kerta riitti, sen jälkeen aina ja vain miesgynen vastaanotolle.

Minua taas ahdistaa nuoremman miesgynen tutkimuksessa, siinä tulee enemmänkin semmoinen tunne, että mitäköhän se samalla miettii. Vanhemmat miesgynet ovat yleensä todella kokeneita ja asenne on isällinen ja asiantunteva. Eli jos vähän vanhempi kelpaisi, niin tietäisin muutaman hyvän lääkärin Helsingistä.

Minua harmittaa kun mies- naisgyne keskustelut menevät aina tälle linjalle. Taitaa kommentoijilla itsellään olla vähän muutakin mielessä.

Itse suosin miesgynejä vain sen vuoksi että kokemus on osoittanut liian monen naisgynen vähättelevän oireita ja tekevän tutkimuksen vain puolella ammattitaidolla. Noh, kenties heillä käy sitten hysteerisia femmejä jotka valittavat vääränvärisiä sukkiakin, mene ja tiedä, mutta minä en ole sellainen.

Eiköhän niitä hyviä ja huonoja lääkäreitä sovi sekä nuoriin että vanhoihin ja miehiin sekä naisiin. Pikemmin se on persoonasta kiinni.

Mitä tuohon ""kovakouraisuuteen"" tulee, meidän synnytyssairaalassa on lääkäri, jonka tutkimuksista joka ainoa tulee itkien takaisin. Moni itkee jo mennessä, miehen maine on kiirinyt. Kun paikat on hellänä synnytyksestä ja tikit painaa, ei ole kiva päätyä hänen repivään käsittelyynsä. Ammattitaitoinen hän varmaan on.

Itse suosin naista, koska vain nainen voi tietää miltä tuntuu kuukautiskipu, miltä ovulaatio, miltä tuntuu olla raskaana ja synnyttää, miltä tuntuu armoton kutina tai kirvely ""sisällä"" jne.

Miehet ovat kuitenkin näissä asioissa vain kirjanoppineita.

Lääkärit tekevät vain työtään ehkä heille ei tule mitään muita ajatuksia mieleen työtä tehdessään. Sitä voi tietenkin miettiä, että miksi miestä kiinostaa naisten vaivat? Itse käyn yleensäkin mieluummin naislääkäreillä.

Suosittelen lämpimästi Bruno Cacciatorea Femedasta.
Todella asiansa osaava ja sympaattinen miesgynekologi!
Itse kävin vuosia vain naisgynekologeilla lähinnä oman ennakkoluuloni takia.

Kokeile Oskari Heikinheimoa Femedassa. Pidin ensikäynnistäni hänellä, ja aion jatkossakin käydä hänen vastaanotollaan. Olin jo aikaisemminkin kuullut hänestä kehuja.

Pekka Partti Mehiläisestä, Jorvissa ja Kielotiellä. Olen käynyt yli 6 vuotta enkä vaihda. On jo iäkkäämpi tosin. Ja ottaa ainakin minulta aina ultran ilmaiseksi.

Pekka Partti Mehiläisestä, Jorvissa ja Kielotiellä. Olen käynyt yli 6 vuotta enkä vaihda. On jo iäkkäämpi tosin. Ja ottaa ainakin minulta aina ultran ilmaiseksi.

Yhteistyössä