Hyvä mieli siitä että uskalsin olla rohkea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wieruus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wieruus

Vieras
Ja sain myytyä itseni työnantajalle, joka ei edes tiennyt tarvitsevansa minua töihin heille.

Niin, menin siis ja hommasin osa-aikatöitä. Työtönhän saa nykyään tienata sen 300e/kk ilman korvauksen menettämistä. Joten miksi en käyttäisi sitä hyödyksi ja kenties varmistaisi tällä että tulevaisuudessa saisin täysipäiväisen työn kyseisestä firmasta.

Tuntuu hienolta että olin rohkea.

Ja sain myytyä itseni työnantajalle, joka ei edes tiennyt tarvitsevansa minua töihin heille.

Niin, menin siis ja hommasin osa-aikatöitä. Työtönhän saa nykyään tienata sen 300e/kk ilman korvauksen menettämistä. Joten miksi en käyttäisi sitä hyödyksi ja kenties varmistaisi tällä että tulevaisuudessa saisin täysipäiväisen työn kyseisestä firmasta.

Tuntuu hienolta että olin rohkea.

juu toki sa tienata, etttei mee korvaukset, mut se vaikuttaa sit kaikken muuhun esim asumistukeen, joten se on +-0

juu toki sa tienata, etttei mee korvaukset, mut se vaikuttaa sit kaikken muuhun esim asumistukeen, joten se on +-0

No kyllä tuossa ehkä enemmän plussalle jää jos yhtään osaa kokonaiskuvaa katsoa. Voihan tuota kautta saada ihan kokoaikaisen työn kyseisestä paikasta ja joka tapauksessa kun hakee töitä, niin ihan varmasti työnantajille vaikuttaa se, että onko vaan maannut kotona vai tehnyt jotain. Parantaa siis myös tulevia työnsaantimahdollisuuksia!

Toisekseen onhan se kivempaa käyttää rahaa, jonka on ihan itse ansainnut... Ainakin omasta mielestäni.

• Tykkää
Reactions: Riltva-Liisa
Tässä onkin Wieruuden ja Rollolaisen ero. Wieruus tuskin ihmettelee yli 4-kymppisenä, kun hän lähettelee työhakemuksia, eikä tule valituksia mihinkään.

Työkokemuksella niitä työpaikkoja saa.

minä tienaan osa-aika töistä noin 350€ kk saan sovellettua työttömyyskorvausta, joka lähes sama summa kuin täysin työttömällä. Riittää että pysyn työnhakijana ja toimitan joka kk palkkatiedot.

Hyvä homma. Töihin pääsy on monelle aika merkittävä myös itsetunnon takia. Mukava huomata, että pystyy ja osaa. Ainakin musta on tuntunut aina tosi hyvältä jos oon päässyt töihin, etupäässä just sen takia, että tuntuu hienolta kun tulee tunne, että pärjää.

Tää tulee sulle ehkä yllätyksenä, mutta joillekin ihmisille tulee hyvä fiilis siitä että saa itse tienattua rahaa, ja jotkut nauttii jopa siitä että on päivisin muutakin tekemistä kun hengailla kotona. Jotkut jopa ymmärtää osa-aikatyön näyttävän työtodistuksessa paremmalta kuin se että siellä olis pelkkää tyhjää.

Lakkaisitko kiitos yrittämästä tartuttaa tota sossupummiasennettas ihmisiin jotka nauttivat rehellisestä työstä enemmän kuin kotona loisimisesta.

Yhteistyössä