hyvä meininki :D *turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
kaadoin punaviinin vahingossa pitkin keittiöö ja sekös alko sit sieppaan sen verran et poksautin kihlajaislahjaks saadun parilitrasen skumppalekan auki :ashamed: :whistle: :xmas:

nyt kökin sit yksin kotona ja juon skumppaa ja notkun koneella -kohtuu säälittävää :D

:laugh: mullakin oli hyvä meininki; eka poika yrjös lattialle/matolle/vaatteille/mun päälle.No eikun suihkuun.Kun sieltä tultiin poika kaato maidot tukkaansa.No eiku taas suihkuun.eikös sitte ku suihkusta pääsi nii pissannu matolle.Ja taas suihkuun.Ainaki tuli puhdas jätkä :laugh:
*saisko tänneki sitä skumppaa*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
miks multa meni nyt ohi? siis mitä et viittis? :o

Valittaa ja narista täällä aina.

Eipäs vastailla toisten nimissä... vaikka harmaa nyt oonkin.

Minä en jaksais yksin juoda ja istua koneella!!!!

Niin! Mutta jos ap haluaa niin hän voi kyllä istua ei ole multa millään tapaa pois. Mitään narinaa en nähnyt viestissä...

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Mul kans ok meno. Koffia vetelen kun vieläkin vituttaa eilinen anopin letkautus. Ukko on lätkämatsissa.

olikos se sun juttu et oot poikaa lyöny jollai mailalla? siis muka! :)
ota seuraks,paljon mukavampaa :)

enpäs muistanukaan et skumppa nousee päähän kun häkä :o
mähän oon ihan jurrissa kun mies kotiutuu :laugh:

Juu, ja mulla nousee nyt ihan tavis karhu päähän kuin hyperhissi.. mikä siin onkin että välillä ei paljon vaarita.. ja välil vaaritaan.

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Mul kans ok meno. Koffia vetelen kun vieläkin vituttaa eilinen anopin letkautus. Ukko on lätkämatsissa.

olikos se sun juttu et oot poikaa lyöny jollai mailalla? siis muka! :)
ota seuraks,paljon mukavampaa :)

Joo, äskenkin tempasin kun ei meinannu nukkumaan alkaa....Kyl on vitsit vähissä ......kele!

Yhteistyössä