Hyvä mäihä kävi meillä tänään. =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Päätettiin eilen illalla ekstempore ett huomenna pakataan muksut autoon ja hurautetaan ikeaan hakemaan pari juttua, mitkä mä olin siis etukäteen valinnut jo lehdestä ett mitä tänne tarvii ostaa. Samalla katsellaan sitt hyllyvaihtoehtoja ja muuta tytön huoneeseen, ett voidaan niitä hakea myöhemmin. No mentiin sinne niin just ja just päästiin ovista sisälle kun silmiin sattui juuri se tuoli jonka mä olin lehdestä meille valinnut, väärän värisenä mutt muuten täsmälleen sama: alennettuun hintaan vain tämä kappale, ollut esillä liikkeessä. Saatiin siitä 70 euroa alennusta: myöhemmin ostan siihen kyllä toisen värisen päällisen, viimestään jouluksi, mutta ei tuokaan paha päällinen ole vaikka onkin vähän pastelli. :D :D
Ja sitt kun oltiin löydetty kaikki tavarat ja laskettu että tarkalleen ollaan budjetissa, niin kassalla koittikin iloinen yllätys, hinta oli vieläkin 40 alhasempi mitä meidän laskun mukaan piti (laskettiin siis liikkeessä koko ajan, mitä ollaan ostamassa ja paljollako). En tiedä vieläkään miksi. Mutta ei se mitään, pääasia, että saatiin paljon enemmän paljon vähemmällä mitä piti. :D

Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
mikäs tuoli niin kiva oli? :D

Sori, mä en saa linkitettyä sitä, ikean sivut käy jotenkin ihan äärimmäisen hitaalla mulla nyt.

Mutt sellanen ektorp jennylund tuoli: nyt sellanen vaalenpuna/vaal. vihreä raidallinen, piti kyll tulla beige ruutunen meille mutt... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Teillähän kävi hyvä tuuri vaikka en kyllä ymmärrä miksi pitää ostaa joku tavara joka ei ole kuin sinnepäin sellainen minkä oikeasti haluaa....

No eihän se ollut vain sinnepäin. Just oikea tuoli. Ja niihin saa vaihtopäällisiä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
aika kallis, niinkun normihintaisena...mut kivan mallinen, kuosit vaan tosi kaameita :x

Joo, tai no.. Miten sen nyt ottaa, ja mihin vertaa. Musta ne ruutukuosit on kivoja, ja sellasen mäkin aion ostaa vielä: varmaan sen beigen, istuu tähän vanhaan taloon. Ja tyynyn kanssa hankin, toi on aika syvä istua, ett siell selän takana on kiva pitää tyynyä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Teillähän kävi hyvä tuuri vaikka en kyllä ymmärrä miksi pitää ostaa joku tavara joka ei ole kuin sinnepäin sellainen minkä oikeasti haluaa....

No eihän se ollut vain sinnepäin. Just oikea tuoli. Ja niihin saa vaihtopäällisiä. =)

No mitäs teet vanhalle päälliselle? Eli eikö tuolille tule aika paljon hintaa kun joudut erikseen ostamaan vielä päällisen? :)

No mitäs teet vanhalle päälliselle? Eli eikö tuolille tule aika paljon hintaa kun joudut erikseen ostamaan vielä päällisen? :)

Helppo myydä huutiksessa ??!

Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:

Helppo myydä huutiksessa ??!

Jos menee kaupaksi....

Ja meillä kävi tuuri kun etittiin kohtuuhintaista rahia ja meinattiin jo, että sisko tois Ikeasta tullessaan sellasen halpisversion ensihätään.. Niin eikös huutiksessa löytynytkin Ikean musta Klippan-rahi ja myyjälle meiltä 5km! Hinta ei päätä huimannut tässäkään ja ulkonäkö ei ihan niin halpisrahin näköinen kuin se mitä ensin ajateltiin hätävaraksi. =)

Vähemmän kuitenkin, kuin tuolille olisi tullut hintaa nyt juuri sen päällisen kanssa, jonka alunperin tänne olin suunnitellut. =)

Ja käytän mä tota toistakin, toihan on keväällä ihan pirteä kuitenkin ja sitt jos käykin joskus niin että tuoli vaihtaa huonetta vaikka lasten huoneeseen, sinne toi sopii hyvin.
Ei tää sisustaminen oon kato niin vakavaa. :D

Yhteistyössä