Päätettiin eilen illalla ekstempore ett huomenna pakataan muksut autoon ja hurautetaan ikeaan hakemaan pari juttua, mitkä mä olin siis etukäteen valinnut jo lehdestä ett mitä tänne tarvii ostaa. Samalla katsellaan sitt hyllyvaihtoehtoja ja muuta tytön huoneeseen, ett voidaan niitä hakea myöhemmin. No mentiin sinne niin just ja just päästiin ovista sisälle kun silmiin sattui juuri se tuoli jonka mä olin lehdestä meille valinnut, väärän värisenä mutt muuten täsmälleen sama: alennettuun hintaan vain tämä kappale, ollut esillä liikkeessä. Saatiin siitä 70 euroa alennusta: myöhemmin ostan siihen kyllä toisen värisen päällisen, viimestään jouluksi, mutta ei tuokaan paha päällinen ole vaikka onkin vähän pastelli.
Ja sitt kun oltiin löydetty kaikki tavarat ja laskettu että tarkalleen ollaan budjetissa, niin kassalla koittikin iloinen yllätys, hinta oli vieläkin 40 alhasempi mitä meidän laskun mukaan piti (laskettiin siis liikkeessä koko ajan, mitä ollaan ostamassa ja paljollako). En tiedä vieläkään miksi. Mutta ei se mitään, pääasia, että saatiin paljon enemmän paljon vähemmällä mitä piti.
Ja sitt kun oltiin löydetty kaikki tavarat ja laskettu että tarkalleen ollaan budjetissa, niin kassalla koittikin iloinen yllätys, hinta oli vieläkin 40 alhasempi mitä meidän laskun mukaan piti (laskettiin siis liikkeessä koko ajan, mitä ollaan ostamassa ja paljollako). En tiedä vieläkään miksi. Mutta ei se mitään, pääasia, että saatiin paljon enemmän paljon vähemmällä mitä piti.