Hyvä laihdutusvinkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex diabeetikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex diabeetikko

Vieras
mulla ja mun kavereilla pelaa upeasti diabeetikkojen ruokavalio ohjelma. Jopa äitini laihtunu vaikka vuodepotilas. Sokerit parantunu hienosti ja laskenu kolesteroli 4.3 ::)) puntari näyttää 12 kg vähemmän ja helppo pitää paino tasasena....ja en oo luopunu herkuttelupäivistä! Avainsana on hiilihydraattien määrä per pv.

...on se hyvä. Tulee syötyäkin vähän liikaa. Kaikkea saa syödä kuhan pysyy tietyn hilarimäärän sisällä. Jus mässäilin eilen suklaatakin. Ja kuhan sokerit tasasena niin tuu sitä laskiäkään.

hmm..mulla on ihan sellanen vihkonen mis hilarimäärät(sain pari vuotta sitten diabetespuolelta)
ja nyt en varsinaisesti tutki mitää lehtistä vaan kun ostan tuotteen niin vilkasen vaan hilarimäärän kui paljon on esim leipäviipaleessa....ja mul menee sillee jo että esim. aamupuuro puol lautasellista 10 hilaria+leipä (vaik näkkäri) 7 hh+ maitoa lasillinen 10 hh. Eli menee muistista....ja takuula lähtee aamunälkä...ja vaihtelen tottakai ...ei tarvi aina syyä samaa...mut jos on rafla ilta niin kyl mä juon ihan kunnolla etten laske mitää hilareita....ja syön pizzaa yöl...enkä oo silti lihonu sen illan tai yön aikana::)))))

Uusimmat

Yhteistyössä