hyvä kampaamo TAMPEREELTA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Carola";26454113]Kaikki? Siellä on vain kampaajatar ja kampaaja Aikaa kuluu saksia klipsuttamalla ja pöyhien ja lopputulos....riittikin minulle. Ei toista kertaa ![/QUOTE]

Itse tykkään kyllä profista, mutta kaikki ei tykkä kaikesta :)

Loisteessa Karoliina ainakin hyvä, se uusi kiharatukkainen todella taitamaton ja jopa töykeä. Kamala lopputulos. Jos kampaajalla on kasaritukka, ei asiakas välttämättä halua sellaista. Olen todella pettynyt ja suorastaan raivoissani. Toivottavasti pari kuukautta menisi nopeasti ja tuo kamala lovi kasvaisi edes normaaliksi.

Sandra Agharin kampaamo siinä Stockmannin ja Koskipuiston liepeillä. Sandraa olen seurannut asiakkaana aina Lux Roomista Profin kautta nyt omaan kampaamoonsa. Sandra on taitava ja kouluttautunut, ja on ihana kun hän osaa katsoa mikä väri tai malli sopii, ja tuntee asiakkaan niin että aina olen toooodella tyytyväinen kun sieltä lähden :)

Freshair-kampaamo Tampere(Nekala)
Suosittelen Tampereen Nekalassa olevaa kampaamoa, 3 km tren keskustasta. Erittäin miellyttävää ja mukavaa asiakaspalvelua, huokeat hinnat (mitä ei uskoisi, mitä täälläpäin kampaajat veloittavat!)

Sain myös asiantuntevia vinkkejä hiusteni hoidosta ja mitä kampauksia mun kannattaa käyttää tässä huonokuntoisessa hiuksessa.
Tuotesuosituksia, ja edullisesti öljyhoidon.

Todella monia kampaajia olen tren seudulla testannut, mutta tämä kotoisa,pieni lähiökampaamo olikin iloinen ja ihana yllätys! :)

Suosittelen.

Yhteistyössä