Hyvä kampaamo Oulussa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cosmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Suositelkaa hyvää kampaamoa Oulussa. Hiustenleikkauksesta kyse..

KGP (Kauneus Gallerian Palvelut), niin ikään gallerian yläkerrassa. aika uus paikka, mutta todella tykätty! (Ja hinnatkin ihan kilpailukelpoisia keskustan hintoihin nähden) :)

 

Similar threads

K
Viestiä
3
Luettu
549
Aihe vapaa
"Oululainen"
O
U
Viestiä
2
Luettu
626
U

Yhteistyössä