Hyvä ja hauska ohjelmanumero häihin? Help!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TillinTallin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TillinTallin

Vieras
Millaista ohjelmaa olette nähneet kesän aikana häissä? Mun täytys kehitellä jokin ohjelmanumero häihin (hauska puhe tms.) ja mulla on ideat aika vähissä... Kertokaa hyviä vinkkejä!

netistä löytyi aika helposti kauheesti ohjelmia! yksi oli että sulhanen ja 2miestä toiselle puolen morsian ja 2naista.. sidotaan silmät ja annetaan maalauspohjat käteen ja tussi... naiset piirtää sulhasen ja miehen morsiammen siis sokkona... ja sitten hääpari koittaa arvata toistensa piirustukset oikein

Meidän häissä oli sellainen tietokilpailu meistä :) Siis vieraat vastasivat meihn liittyviin kysymyksiin. Se oli tosi hauska, mä en ainakaan tykkää olla niin esillä koko aikaa, mukavaa oli että vieraillekkin oli jotain :)

Tarvitaan kolme nukkea ja kaikille samantyyppiset vaatteet ja vaipat. Sit otetaan kolme naista, esim. morsian ja kaksi jotain muuta sekä kolme miestä esim. sulhanen ja kaksi muuta. Kyseessä on kilpailu jossa on tarkoituksena pukea nukelle vaatteet ja vaipat oikein ja mahdollisimman nopeasti päälle, sokkona! Miehet ja naiset kilpailevat eri aikaan. Tämä on tosi kiva leikki, itse jouduin/sain osallistua tähän eräissä häissä.

Yhteistyössä