Hyvä ja halpa kannettava opiskeluun, pelaamiseen ja elokuvien katseluun??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tietämätön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tietämätön"

Vieras
Tai voiko hyvä ja halpa olla samassa lauseessa..

Eli hinta sais olla max 600e, mieluummin 400 euron tienoilla. Ja käyttäisin sitä pääsääntöisesti opiskeluun ja silloin tällöin Sims3:sen (nelonenkin on tulossa :)) pelaamiseen sekä leffojen ja sarjojen katsomiseen. Näytön koko ois varmaan paras, kun olisi n. 15" tai sinnepäin. Luulen, että 17" olisi jo liian iso? Kuitenkin kuskaan sitä toisinaan mukanani.

Ite en näistä oikein ymmärrä mitään, mutta näitä tuli nyt katseltua;

Samsung 15.6" NP275E5E, AMD E2-2000, Radeon HD 7340, 4GB, 500GB, Windows 8 Home 64-bit | 468.00e - Jimms.fi

Fujitsu 15,6" Lifebook AH552, i3-3110M, 4GB, 500GB, Windows 8, punainen alumiini (Tarjouserä!) | 499.00e - Jimms.fi

Asus 15.6" X520CA, i5-3317U (1.7 GHz), Intel HD 4000, 4GB, 500GB, Windows 8 64-bit | 599.90e - Jimms.fi

Olisko jostakin näistä noihin minun vaatimuksiini sopiva? Lähinnä mietin pyörittävätkö Simsiä hyvin? Ja ovatko nuo merkit ok?

Suosittele jotain :)

Halpaa ja pelejä pyörittävää konetta ei oikein saa.

Itse ostin kannettavan opiskeluja varten neljä vuotta sitten kuudella sadalla ja Sims 2 takkusi ihan huolella. Kolmoseen ei riittäny speksit mitenkään.
Onhan koneet kehittyneet, mutta juuri ne tehot on se, mikä niissä maksaa, vielä nykyäänkin.

Kysyisin ihan liikkeestä tai googlaisin suosituksia nörttisivuilta.