Hyvä hermoiselle kysymys facebookista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VANHA JA TYHMÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VANHA JA TYHMÄ

Vieras
Hermoja tarvitset auttaaksesi minua =)
Miten ihmeen kummassa pystyn vastaan esim. 25 kysymystä minusta ketjuun?? Kaverini sivulla ketju jonka haluaisin itsekkin täyttää mutta en osaa.
Miten kopioin sen niin että voin itse vastata? Voinko kopioida ystäväni sivuilta vai täytyykö se olla lähetetty omalleni?
Ja MITEN KOPIOINTI TAPAHTUU???

ja mä en jaksa ees vastata tommosiin. ku niitä tulee kymmeniä jatkuvasti, enkä halua että jossain netissä leviää niinki yksityisiä tietoja minusta, koska valehtelemaan en rupea.

Siinä sinun sivuilla on seina,kuvat yms ja plus merkki niin sitä plussaa painamalla saat sinne lisättyä sen muistiinpanot osion (muistaakseni) sinne vaan sit kopioit sen tekstin kuten edellinen tuossa jo mainitsi

Kopioi koko höskä ystäväsi muistiinpanoista maalaamalla teksti eli pidät hiiren vasemman puolen näppäintä pohjassa ja vedät sitten hiirtä tekstin päältä -> muuttuu mustaksi. Sitten menet omaan profiiliin, siellä kohtaan notes ja klikkaa kohtaa write a new note. Auenneeseen valkoiseen tilaan liität nyt kopioimasi tekstin eli klikkaa hiiren oikean puolen näppäintä ja valitset kohdan liitä. Nyt sulla pitäis tulla siihen koko ystäväsi teksti. Omat vastaukset saat kun poistat kaverisi vastaukset ja kirjoitat omat tilalle. Muista antaa koko jutulle otsikko ja sitten vain julkaiset sen!

mene siihen teksiin, jonka haluat kopioida. Klikkaa hiiren vasenta ja liikuta tekstin päällä (maalaa teksi). Klikkaa hiiren oikeaa ja valitse kopioi. Mene omaan profiiliisi ja valitse uusi muistiinpano sieltä plussan kohdalta. Klikkaa hiiren oikeaa tyhjässä tilassa ja valitse liitä. poista ystäväsi vastaus ja kirjoita omasi

Yhteistyössä