Hyvä fysioterapeutti Tampereella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Janika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä fysioterapeutti antaa myös niitä jumppaohjeita! Eli noin puolet käynneistä painottuisi esim. jumiutuneiden lihasten aukaisuun, mut puolet sen estämiseen ettei niitä lihasjumeja tulis.

Alaselkää särkee ja kumartaminen saa jalat lähtemään alta. Lapaluiden välissä painon tunne ja pistäviä vihlasuja. Sydämen kohdalla painontunnetta ja vihlasuja. Peukalot omitusen tuntuiset, ihan kuin jotain väreilyä, mutta ei kipua. Tosin ranteita särkee joskus. Ylävartalon kierrot ei tahdo onnistua. Niskat ehkä hieman jumissa, mutta ei häiritse. Annatko diagnoosin?:)

Kävin Proximalla. Pääsin nopeasti, sain helpotustakipuun käsittelyllä, lisäksi vähän treenattiin ja sain harjoitteet puhelimeen. Mulla piippaa puhelin joka toinen päivä jossa on harjoitteet videoineen, mitä mun tarttee tehdä. Kerran oli seuraava kerta varattu kahden viikon päähän, mutta yhdessä liikkeessä alkoi tulla kipua. Laitoin sovelluksella viestiä. Sain uudet ohjeet ja korjattiin mun suoritustekniikkaa. Se oli hyvää palvelua. Seuraavalla kerralla päästiin taas paljon eteenpäin.

Yhteistyössä