Hysteroskopia

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Onko jollekin tehty? Tehtiinkö nukutuksessa vai ei? Googlasin juttuja ja kaikissa oli nukutettu mutta mut kutsuttiin sinne "ilman nukutusta". Jos jollekin tehty ilman nukutusta niin oliko kamala kokemus ja oliko kipeä olo pitkään?

Katriina _
Tehtiin nukutuksessa. Siis missä tehdään ilman nukutusta? Ihmettelen kovasti. Olo oli jo seuraavana päivänä ihan ok, vähän mahaa koski ja tietty vuotoa tuli.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Katriina _:
Tehtiin nukutuksessa. Siis missä tehdään ilman nukutusta? Ihmettelen kovasti. Olo oli jo seuraavana päivänä ihan ok, vähän mahaa koski ja tietty vuotoa tuli.
Ainakin tossa potilasohjeessa lukee toimenpiteen kulusta niin, että tutkimushuoneessa on vastaanotin, josta voitte itse seurata toimenpiteen etenemistä. Siks aloinkin ihmetteleen.

vieras
Mulle tehtiin just pari viikkoa sitten ilman nukutusta. Mulla se ainakin sattui aivan sairaasti, ja lääkäri joutuikin jättämään sen kesken ja menen uudestaan nukutuksen kera.

Sirpsutin
Hei,
Minulle tehtiin pari viikkoa sitten ilman nukutusta/puudutusta. Otin pari tuntia ennen toimenpidettä 80 mg buranaa ja kaksi parasetamolia. Hoitaja oli toimenpiteen ajan koko ajan vieressä ja tarkkaili vointia. Kipu oli siedettävää, ja itse toimenpide nopeasti ohi. Vuoroa muumatamana päivänä, töissä olin heti seuraaana päivänä.

Yhteistyössä