Hypnoosihoitoon

Kyseinen hypnotisoija Pekka Pakarainen on ehdottomasti paras alallaan. Olen käynyt aiemmin kahdella suggestoterapeutilla ja yhdella hypnoterapeutilla eivätkä ne saaneet minua minkäänlaiseen hypnoosiin. Mutta Pakaraisen hypnoosikäsittely onnistui. Muutenkin aivan ihana ja ystävällinen ihminen. Ei tarvii jännittää eikä pelätä. Sain vastaanotolta mukaan laihdutuskasetin ja ostin veljelleni tupakanvieroitus cd-levyn. Velipoika pääsi tupakasta sen cd-levyn ansiosta ja minä ylipainosta.
Suosittelen kaikille!
 
Tintti1010
wau!!!! :D ...saakos udella että missäpäin kävit tämän pekka pakarisen vastaanotolla? ja paljonkos oli hinta? kävitkö vain kerran?? :) Vitsi, kun itekkin haluttais, mutta ei oo varmaan varaa.... :(
 
siru66
jos saat 20 ihmistä kiinnostuun niin se tulee pitään hypnoosiryhmäistunnon (laihdutuksesta tai tupakoinnin lopetuksesta) hypnoosia kolmena päivänä ja hinta on 50e/hlö.
näin olin kuulevinani kun juttelin hänen kanssaan ja lapset hyppi ympärillä+puhelin pätki..
mie yritän koota meillepäin ryhmää, koska hän pitää kemijärvellä hypnoosinäytöksen ja vois varmaan pitää ryhmähypnoosiaki
 
Tekis mieli kokeili tupakoinnin lopettamiseen mutta hirveän kallis cd! Vähän tuntuu pelkältä rahastukselta kun tuommoinen hinta yhdestä nauhoitteesta. Olen monenlaisesta maksanut että saisin tupakoinnin loppumaan mutta ei ole onnistunut. 20€ olis sopiva hinta. Että terveisiä vaan Pekalle. :)
 
vierailija
Kyseinen hypnotisoija Pekka Pakarainen on ehdottomasti paras alallaan. Olen käynyt aiemmin kahdella suggestoterapeutilla ja yhdella hypnoterapeutilla eivätkä ne saaneet minua minkäänlaiseen hypnoosiin. Mutta Pakaraisen hypnoosikäsittely onnistui. Muutenkin aivan ihana ja ystävällinen ihminen. Ei tarvii jännittää eikä pelätä. Sain vastaanotolta mukaan laihdutuskasetin ja ostin veljelleni tupakanvieroitus cd-levyn. Velipoika pääsi tupakasta sen cd-levyn ansiosta ja minä ylipainosta.
Suosittelen kaikille!
Humpuuki ukko, itseoppinut ja puhuu soopaa.
 

Yhteistyössä