Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Yöööök :x
Meillä oli edellisessä kämpässä riisihoroja, mut ne oli ennemmin ruskeita.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Yöööök :x
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Yöööök :x
![]()
![]()
![]()
Mitäääää, et kai sä oo missannu mun panikointia niiltä ajoilta :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:muistan lukeneeni, mut kyl mulla kävi ihan muut horot nyt naurattaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja m:Oikeesti. minä en nyt uskalla mennä kattoon mun puuroriisejä. Enkä koko kuiva-ainekaappia.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:muistan lukeneeni, mut kyl mulla kävi ihan muut horot nyt naurattaan![]()
No arvaas kuin mä repesin, ku faija soitti mulle ja heitti vaan ekana et poro horo moro. Horoja kaikki tyynni, aatana B)
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:horoista joulua ja horoisaa uutta vuotta :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja v:Lapsia? Hyi.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja m:Oikeesti. minä en nyt uskalla mennä kattoon mun puuroriisejä. Enkä koko kuiva-ainekaappia.
riittää et oot ihan hiljaa, kuulet kyllä kuhinan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja m:Oikeesti. minä en nyt uskalla mennä kattoon mun puuroriisejä. Enkä koko kuiva-ainekaappia.
riittää et oot ihan hiljaa, kuulet kyllä kuhinan![]()
Lopeta!
Mä oon nyt ihan varma, et siellä on jotain öttiäisiä. Rangaistus siitä etten siivonnu keitttiönkaappeja jouluksi.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Yöööök :x
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:http://www.mtv3.fi/koti/sillasiisti/hyikauheeta.shtml