Hyi yök kissa oksensi äsken

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Ja oksennuksen mukana tuli kaks tosi pitkää ja ohutta matoa mukana jotka kivasti luikertelivat oksun joukossa.. :x Ihan saletisti haen huomenna päivystävästä apteekista noille kateille matokuurit koska ei houkuttele ajatus siitä et peiton alla nukkuu kissa joka kuhisee matoja.. :$

Alkuperäinen kirjoittaja elina:
onko kissa sisäkissa?Syökö kissa raakaa järvivesien kalaa?Ulkokissoilla on matoja aina,kun syövät jyrsijöitä...kannattaa madottaa säännöllisesti.
Mulla on yks täysin sisäkissa ja kaks muuta jotka saavat käydä ulkona vapaasti.Ja nimenomaan tää sisäkissa nyt oksensi nää madot. :x

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
onko kissa sisäkissa?Syökö kissa raakaa järvivesien kalaa?Ulkokissoilla on matoja aina,kun syövät jyrsijöitä...kannattaa madottaa säännöllisesti.
Mulla on yks täysin sisäkissa ja kaks muuta jotka saavat käydä ulkona vapaasti.Ja nimenomaan tää sisäkissa nyt oksensi nää madot. :x

madot tarttuvat kissasta toiseen.Madota kaikki kissat.

madot tarttuvat kissasta toiseen.Madota kaikki kissat.
Joo tottakai madotan.Katoinki jo mikä apteekki huomenna päivystää.Hyvä etten oo jo heti klo.12 oven takana kun aukee.

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Mä suosittelen Axiluria, tappaa sit ihan kaikki madot ja lierot :attn: :attn:
Mut kun mua ei hirveesti kiinnosta tunkee kolmelle kissalle kolmena peräkkäisenä päivänä tablettia kurkkuun.. :/ Drontal on siitä kätevä et yks tabu ja se olis siinä..mut riittääkö se.. :snotty:

Mut kun mua ei hirveesti kiinnosta tunkee kolmelle kissalle kolmena peräkkäisenä päivänä tablettia kurkkuun.. :/ Drontal on siitä kätevä et yks tabu ja se olis siinä..mut riittääkö se.. :snotty:

Mä ole liottanut sen lääkkeen teelusikalliseen vettä ja laittanut injektioruiskulla suuhun.

Mä ole liottanut sen lääkkeen teelusikalliseen vettä ja laittanut injektioruiskulla suuhun.
Tota en oo kokeillu,mut joskus oon yrittänny sitä et oon murskannu tabun pieneen määrään ruokaa,mut nuo perkeleet jostain ihmeen syystä muka tietää et siellä ruoan joukossa on jotain ylimääräistä ja jättävät syömättä vaikka olis mitä gurmeeta lautasella.. |O

Yhteistyössä