HYI VITTU JOKU PÖLYPUNKKI VAI MIKÄ :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄÄÄÄÄÄÄK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ÄÄÄÄÄÄÄK

Vieras
mun kännykkä oli sängyn ja seinän välisä ja sitte otin sen sieltä ja siinä näytöllä juoksenteli jotain ihan hemmetin pieniä valkosia pikku"Punkkeja" :O mitä ne oli!!siis en ois tosiaankaan erottanu niitä mistään muualta mut mustaa näyttöä vasten kyl hokas, siis ne mahtu sinne puhelimen väleihinki!! kuolen!

"Vanhoista taloista ja navetoista pölypunkkeja voi Itämiehen mukaan vielä löytää tutkimuskäyttöön, mutta muuten niitä ei enää suomalaiskodeista löydy."

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Pölypunkit+kadonneet+Suomesta+lähes+kokonaan/1135235181614

Itse olin lapsena todella allerginen pölypunkille ja niiskutin jatkuvasti. Allergia puhkesi, kun ala-asteella luokassani oli kokolattiamatto. Ei tullut kuuloonkaan, että olisin voinut penkoa vaatehuonetta tai yöpyä mummolan vintillä, silmät muurautu umpeen. Vanhemmiten oon ihmetellyt, että mihin allergia hävisi, mutta asia onkin siis niin päin, että pölypunkki hävisi.

huh luojan kiitos.. jospa olisi sitten ollut joku muu..mutta tuo hämähäkin poikas juttukaan ei ole kovin lohduttava :D *lähtee siivoamaan* :X ei ku oikeesti mulla on niin kamala ötökkäkammo että säikähdän kyllä ihan tosissaan! henki menee ahtaalle ja joudun ihan paniikkiin.

Lainaa jostain liekinheitin niin saat tuhottua kaiken liikkuvan makkarista ja muualta!
Tosin siinä vähän tapetit saattaa kärähtää..
Mutta tuli on hyvä ase ötököitä vastaan, kokemus puhuu.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hämppyjä?:
Lainaa jostain liekinheitin niin saat tuhottua kaiken liikkuvan makkarista ja muualta!
Tosin siinä vähän tapetit saattaa kärähtää..
Mutta tuli on hyvä ase ötököitä vastaan, kokemus puhuu.. :D

joo seinien palaminen on kuule pieni hinta mielenrauhasta :D

iik.. kamalaa..!! Mua aina hirvittää mennä sänkyyn! Kaikki on ympänkirjan syytä! Siinä näin sen kuvan ja luin tekstin pölypunkista... Mä siis vihaan kautta sydämeni kaikkia hämähäkkieläimiä ja ötöitä ja matelijoita.. Pitää vaihtaa petivaatteet varmaan joka päivä ja imuroida sänky huolella päästä päähän... Muuten! Mitenkähän siin mun ympinkirjas ja tääl netis on niistä pölypunkeista kuvia, miten ne on otettu kun niitä ei paljaalla silmällä erota!? No mut kuitenki ottakaa osaa! Kiitos nyt jo etukäteen kaikille!

Meidän uudessa talossa, vajaa pari vuotta sitten muutettuamme tänne, tei myös saman tapaisen löydöksen. Eli meidän makuuhuoneen lattialistojen päällä käveli ihan pienen pieniä, varmaan puolen millin kokoisia vaaleita "öttiäisiä".

Arvaa, vain pelästyinkö itsekkin. Sain häviämään ne RAIDilla, sellainen suihkepullossa oleva aine joka tappaa ryömivät hyönteiset. Myydään ihan ruokakaupoissa. Mä epäilin niitä joksikin lintukirpuiksi tms., jotka saattavat kulkeutua ulkoa jollain tavalla sisään. Käsittelin siis koko talon, joka ainoan lattialistan alta. JA me painuttiin uloks siks aikaa kun pieniä lapsia talossa. Talon tuuletin samalla, kun se haju on kauhee ja ei se mitään terveelistäkään ole hengittää.

Tsemppiä taistoon!

Yhteistyössä