hyi... tirkistelijä tullu yöllä sisään kun ovi on jäänyt lukitsematta (saattanu jo ollakkin tää juttu täällä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
hyi yäk :X onneks ei asutaa tuolla,meillä kyl muuten aina ovet auki ku muumitalossa mut eipä oo kukaan viel eksynyt tänne..

Miten uskallatte? Kyllä kaikkia hulluja on Suomi pullollaan. Eipä sitä tiedä kuka meikäläisenkin ovea on yöllä joskus yrittänyt avata.

jokuaika sitten oli pojan asunnossa yhtä ankea herätys ..pojan avokki oli herännyt siihen,kun vieras humalainen *örkki/erkki*oli seisonut vuoteen vieressä :o
oli väittänyt osoitteen oikeaksi,avaimet olivat ottaneet pois..
tapahtui kerrostalo asunnossa

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
hyi yäk :X onneks ei asutaa tuolla,meillä kyl muuten aina ovet auki ku muumitalossa mut eipä oo kukaan viel eksynyt tänne..

Sama täällä. Ja mä asun ihan yksikseni naisena täällä! Ja tanssin alasti ikkunan edessä öisin :D Ja kaikki tutut tunnisti :D

Pitäkää ihmiset hyvät ne ovenne lukossa!

Mutta en mä silti käsitä, että tuo oli jo 6 kertaa saanut yhdyskuntapalvelua samasta aiheesta, ja (vasta?) nyt laitettiin mielentilatutkimukseen..
Eikö tollaselle voi aiemmin tehdä mitään millä tulis jotain tulostakin?

Hrr, tosi pelottavaa, varsinkin tuo "nainen heräsi yöllä ja mies seisoi sängynpäädyssä ja veti peittoa".. :O

Siinähän sais pskahalvauksen jos toisenkin.

Pitäisin oveni lukossa, vaikka asuisin maalla. Kaikenlaisia kaistapäitä kuitenkin on maailma täys..

Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Hrr, tosi pelottavaa, varsinkin tuo "nainen heräsi yöllä ja mies seisoi sängynpäädyssä ja veti peittoa".. :O

Pitäisin oveni lukossa, vaikka asuisin maalla. Kaikenlaisia kaistapäitä kuitenkin on maailma täys..

Ei Vaasa nyt niin maalla oo :D

Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:

Heh no ei. :D Mutta meinaankin, että yleensä puhutaan, että "ei meillä maalla pidetä ovia lukossa".. Mä oon niin vainoharhainen että pitäisin vaikka missä tuppukylässä (ei Vaasa :D)!

Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:

Heh no ei. :D Mutta meinaankin, että yleensä puhutaan, että "ei meillä maalla pidetä ovia lukossa".. Mä oon niin vainoharhainen että pitäisin vaikka missä tuppukylässä (ei Vaasa :D)!
No en mäkään kyllä uskaltais ovet auki olla edes keskellä päivää
:laugh:

Yhteistyössä