Hyi, peräaukon ympärillä valkoisia palleroita ja pitkuloita joita puristamalla, tulee kovaa valkoista möhnää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi oksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi oksu

Vieras
Mitä ihmettä noi on? Yhdestä tulee tosi paljonkin moskaa joka on ihan kovaa ja kuivaa. Tulevat aina ajan kanssa uudestaan vaikka puristan pois. Ihan kevyellä puristamisella tulee moska pois. Onko muilla tällaisia? :x

Koteloitunutta mätää :D NO JUST.. kyllä mä mädän tunnistan. Kuuluuko noita olla tuolla? Rinnoissa vähän vastaavia pahkuroita, joita rutistelen myös säännöllisesti :D

[QUOTE="Aapee";23839623]Koteloitunutta mätää :D NO JUST.. kyllä mä mädän tunnistan. Kuuluuko noita olla tuolla? Rinnoissa vähän vastaavia pahkuroita, joita rutistelen myös säännöllisesti :D[/QUOTE]

Tota...., yök! Miten sulla voi olla tuollaisia..? Ja miten sä edes olet löytänyt peräaukon ympäriltä tommosia? Onko sulla tapana hiplailla takapuolta (tai ei takapuolta vaan peräaukkoa :x), vai? Ja mitä pahkuroita tisseissä? :x

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No valitettavasti ei nyt ole kuvaa kun juuri rutistin ne kaikki. Suurentavan peilin kanssa tuolla tiirailen. Ainut pitkulaisen mallinen näkyy ihan tavallisellakin peilillä. Ovat aika pieniä valkoisia mollukoita mutta puristamalla niistä tulee iso kökkö

[QUOTE="Aapee";23839664]No valitettavasti ei nyt ole kuvaa kun juuri rutistin ne kaikki. Suurentavan peilin kanssa tuolla tiirailen. Ainut pitkulaisen mallinen näkyy ihan tavallisellakin peilillä. Ovat aika pieniä valkoisia mollukoita mutta puristamalla niistä tulee iso kökkö[/QUOTE]

Lopetapa toi.. :x Peräaukko on aikas epähygieeninen paikka jo tolla tavalla sä saat kohta jonkun tulehduksen aikaiseksi kun säännöllisesti revit ihon rikki että varmasti joku pöpö pääsee jossain vaiheessa iskemään.

Ihan on varmaan tavallista talia ihon karvatupista... Mulla on kanssa pieniä valkoisia näppyjä joskus rinnoissa, ja jos puristaa tulee niistä kovaa valkoista talia ulos. On vain jostain syystä tukkeutunut tuo ihohuokonen, josta tali tavallisesti tulee iholle.

[QUOTE="Aapee";23839748]Mulla noi nännipihoissa olevat patit on ihan aina siinä, joskus jostain tulee talia. Mitä ne sit on? Imetyksen jälkeen tulleet.[/QUOTE]

Ne on ihan normaaleja rauhasia, joita on kaikilla naisilla. Oli niillä joku virallinen nimikin.

Tukkeutuneita hikirauhasia tai talirauhasia ovat. Tukkeutuneiden hikirauhasten moska haiseekin ihan hielle, tali taas ei haise juurikaan miltään. Eivät vaarallisia, mutta voivat tulehtua, jolloin kehittyy paise. Se taas on erittäin kivulias.

Yhteistyössä