Hyi kun on kylmä

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
:/
3,6 astetta lämmintä ulkona ja sisällä 20 asteen tietämissä :snotty:
Vaikka kuinka pukeudun ja lisään vaatetta niin silti paleltaa. Nytkin on päällä jo villasukat, pitkähihainen t-paita, paksu villatakki ja shaali niskassa ( shaali on tosin jo niin vanha että taitaa olla ohuempi kuin lakana :D ).

Päätäkin särkee ja on kenkku olo :/ En jaksaisi aloittaa tätä perjantaina millään :kieh:

Onneksi saa tässä hetken rauhassa heräillä :) Lapset ovat aamupala piknikillä olkkarissa lastenohjelmien parissa, koira kulutti kaiken energiansa aamuyön aikana ja nukkuu nyt =)

Kuinkas muiden perjantait ovat käynnistyneet?? :wave:

väsyttää, kissa piti puolenyötä hereillä touhuillaan.. |O Muuten mukavasti, koulukin alkaa vasta 12.15. :D Mutto olis kyllä tänään viel edessä, joten kyllä hommaa riittää viel ennen kouluakin. :/

Kolmen tunnin yöunien jälkeen käynnistynyt ihan hyvin.Päällystelin tos viiden jälkeen poikien kirjoja,aamukahvit juotu ja lapset lähtenee kouluun.
Mä tykkään kun on viileät aamut,on paljon virkeämpi ja jaksaa touhuta.

Ulkonahan on nyt lämmin kun on +10,eilen aamulla oli +3!
Ja meillä sisällä muutaman päivän ollut +18.5-19.Koleeta on!
Valitus laitettu vuokrayhtiöön pattereiden kylmyydestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ulkonahan on nyt lämmin kun on +10,eilen aamulla oli +3!
Ja meillä sisällä muutaman päivän ollut +18.5-19.Koleeta on!
Valitus laitettu vuokrayhtiöön pattereiden kylmyydestä.

Mä oon kärsinyt kóko kesän kuumuudesta, kun iho menee ihan paskaksi

Aikas huonosti. Kohta pitäis lääkäriin soittaa, mut ku ääntä ei oikein lähde. Tarvis sairaslomatodistuksen tälle päivälle. Mies läks just pojun viemään tarhaan ja itse töihin. Töissä pitäis käydä sammuttelemassa koneet ja hakemassa kengät. Eilen tuli lähdettyä sen verran omissa maailmoissa kotio, et kengät unehtu töihin ja osa laitteista jäi päälle...

ulkomittari näyttää+8 ja sää ois mitä parhain koirien treenilenkille, mut hitto ku tää räkätauti on päällä, ni ei pääse lähtemään...

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Minustakin on mukavaa kun ulkona on viileää mutta sisällä saisi olla sellanen 23 astetta vähintään :D Paitsi siivouspäivänä vähän vähemmän ;)

Juu niin saisi olla.Ihana aina käydä mun vanhemmilla kun siellä on lämmin vaikka patterit on ihan haaleat.

On kyllä tosi kylmä, mutta ihanan raikas aamu! :) Tytön kanssa on käyty suihkusssa ja hörpin tässä aamukahvia. Puolenpäivän aikaan startataan auto ja lähdetään tytön ukin luokse viettämään viikonloppua. :)

Esikko on niin esiteini kuin olla ja voi. Isännällä olis tänään työkeikka, mutta tuolla se nukkuu. Päätin et jos aikuinen mies ei osaa nousta ku kello soi vaan sammuttaa sen ja kääntää kylkee, eikä herättelyn jälkeen nouse, ni hoitakoon ite omat sotkunsa, mä en o sen äite! Hammaslekuriin pitää mennä parin tunnin päästä ja mua ei kiinnostais yhtää

Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
On kyllä tosi kylmä, mutta ihanan raikas aamu! :) Tytön kanssa on käyty suihkusssa ja hörpin tässä aamukahvia. Puolenpäivän aikaan startataan auto ja lähdetään tytön ukin luokse viettämään viikonloppua. :)

Hui, minä en ole ikinä ymärtänyt miten ihmiset tarkenee käydä aamulla suihkussa?! Jos mulla on joskus ihan pakko käydä aamulla suihkussa niin joko lahjon miehen lämmittämään saunan tai sitten joudun seisomaan reilut kymmenen minuuttia lämpimän veden alla ja sitten äkkiä jotakin lämintä päälle, ja siitä huoimatta palelee...

pojan vein kahdeksaksi eskariin parinsadanmetrin päähän. aamulla ei olis jaksanu nousta millään ylös. aamupala vielä syömättä, kahvia vai join kun nousin ylös ja söin yhen banaanin.

nyt aattelin syödä ja mennä takaisin sänkyyn muutamaksi tunniksi. aamulla palelti hirveesti, nyt ei niin paljoo.
selän arvelin olevan jo parempi tänään, mut totesin poikaa viedessä et sama kipu siinä kun koko viikon ollu....

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Esikko on niin esiteini kuin olla ja voi. Isännällä olis tänään työkeikka, mutta tuolla se nukkuu. Päätin et jos aikuinen mies ei osaa nousta ku kello soi vaan sammuttaa sen ja kääntää kylkee, eikä herättelyn jälkeen nouse, ni hoitakoon ite omat sotkunsa, mä en o sen äite! Hammaslekuriin pitää mennä parin tunnin päästä ja mua ei kiinnostais yhtää

Kiitti olava lahjoista, jotka lapset sai viime jouluna

Mie menin puolen yön aikaan käyttää koiraa vanhasta tottumuksesta pelkällä collegetakilla ja t-paidalla. Kyllä meinasin jäätyä pystyyn, tosi nopeasti muuttu yöt kylmiksi. Ja nyt voin myöntää minäkin, että syksy tekee tuloaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Mie menin puolen yön aikaan käyttää koiraa vanhasta tottumuksesta pelkällä collegetakilla ja t-paidalla. Kyllä meinasin jäätyä pystyyn, tosi nopeasti muuttu yöt kylmiksi. Ja nyt voin myöntää minäkin, että syksy tekee tuloaan.

Minäkin käytin koiran pisulla pelkkä aamutakki päällä kahden jälkeen yöllä ja hoin että "pissaa pissaa, varpaat jäätyy terassiin kiinni" :D HYRRRR! Tosi kylmää. Koetan saada miehen käyttämään koiran pisulla öisin tästä lähtien ;) On paljon lämminverisempi :D

Eilen illalla oltiin poikakaverin kanssa käymässä yhden tuttavan luona. Olimme polkupyörillä liikkeellä, ja molemmilla oli shortsit jalassa, kun päivällä oli melko lämmintä. Ilta venähti aika pitkäksi, ja olimme lähdössä kotiin vasta noin 11 aikoihin illalla. Tuttavani katsoi lämpömittaria, ja totesi että siellä on vain 4 astetta lämmintä. Hän kysyi, että meinaammeko tarjeta kotiin asti shortseissa, matka on kuitenkin melko pitkä. Poikakaveri totesi siihen, että ei tässä kai muutakaan vaihtoehtoa ole. Ystävä kävi makuuhuoneessa, ja ilmestyi hetken päästä takaisin kaksi pakettia sukkahousuja kädessään. Hän ojensi toisen paketin minulle, ja toisen poikaystävälleni. Hän totesi että hänen entinen poikaystävänsä käytti sukkahousuja, ja siksi hänellä on muutemat isot sukkahousut vielä jäänyt kaappiin. Kyllä siinä vähän aikaa sai hoikutella poikakaveria, ennen kun hän suostui laittamaan sukkahousut jalkaan. Lopulta pyöräilimme molemmat sukkahousut jalassa kotiin. Kotona poikaystävä kehui kovasti sukkahousuja, ja ihmetteli että miten niin ohuet sukkahousut voi lämmittää niin paljon. Taidan käydä ostamassa tänään lisää sukkahousuja poikaystävälle.

Yhteistyössä