Hyi kamala uimahallissa nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä edelleenki näissä alotuksissa ihmettelen että miten ihmeessä se toisen toosa niiiiiiiin kauheesti "vahingossa" pistää silmään.. Ei mulle kyllä oo koskaa tollee uimahallis käyny..

"Siis enhän mä oikeesti kattonu mutta ku se oli NIIIIIIN sellanen ja tällanen että eihän sitä VOINU olla näkemättä!" :xmas:

No ei sitä voinu olla näkemättä kun kuivailin siinä lapsia samassa tilassa kuin tää kuivali omiaan. Ja oikeesti ne sisemmät häpärit roikku tosi reilusti ulompien ulkopuolella. En kyllä oo tollasta toosaa nähny ja oli muuten ruman näkönen :x

miten mä saan tästä käsityksen,että ap:lla on tapana tuijotella muita.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Voi jessus,katteleeko joku oikeesti toisten karvoja/karvattomuuta uimahallissa. No,hupinsa kullakin!

Tätä kans ihmettelen! Kai sen oikeesti voi ohimennessään huomata onko niitä karvoja vai ei, mutta että ihan sinne jalkoväliin ehtii muka "vahingossa" tirkistelemään niin ei voi olla sattumaa! Jotkut kai sit vaan tykkää tirkistellä :o

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä edelleenki näissä alotuksissa ihmettelen että miten ihmeessä se toisen toosa niiiiiiiin kauheesti "vahingossa" pistää silmään.. Ei mulle kyllä oo koskaa tollee uimahallis käyny..

"Siis enhän mä oikeesti kattonu mutta ku se oli NIIIIIIN sellanen ja tällanen että eihän sitä VOINU olla näkemättä!" :xmas:

No ei sitä voinu olla näkemättä kun kuivailin siinä lapsia samassa tilassa kuin tää kuivali omiaan. Ja oikeesti ne sisemmät häpärit roikku tosi reilusti ulompien ulkopuolella. En kyllä oo tollasta toosaa nähny ja oli muuten ruman näkönen :x

miten mä saan tästä käsityksen,että ap:lla on tapana tuijotella muita.. :whistle:

No ei kyllä oo :D mutta tähän ikään saakka on tullu katsottua ihan telkkaristaki aika monta valistus/synnytys/ynnä muuta ohjelmaa jossa on toosan kuvia. Ja lisäksi vielä satun olemaan hoitoalalla että kyllä sitä on värkki jos toineki tullu ihan työnpuolesta nähtyä ja pesyäki :D mutta ei tod. ikinä tollasta :x

Alkuperäinen kirjoittaja tärkeä huomio:
Myös läski ja iso pimppi on aika koomisen näköinen ajeltuna.

Ai kamala, mut miten joku oikein läski pystyy ajelee alapään? Ihan noin saattaa olla fyysisesti vaikeeta kun on läskimakkara edessä ts. roikkuu siinä päällä :x no sitä ei onnek nää :x vois tulla vaikka sokeeks :x

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Ap, pyyntö sinne suuntaan. Jos joskus eksyn uimahalliin, niin oletko kiltti ja et tuijota rämemajaavaani. Ei kiitos ollenkaan. Osaan kyllä mulkoilla takaisin. :|

Enkä siis vain rämemajavallani, vaan osaan antaa todella ilkeitä mulkaisuja myös tuolla yläpään pärställä tarvittaessa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja tärkeä huomio:
Myös läski ja iso pimppi on aika koomisen näköinen ajeltuna.

Ai kamala, mut miten joku oikein läski pystyy ajelee alapään? Ihan noin saattaa olla fyysisesti vaikeeta kun on läskimakkara edessä ts. roikkuu siinä päällä :x no sitä ei onnek nää :x vois tulla vaikka sokeeks :x

ei tarvitse olla läski vaikka on iso häpykumpu!!!!!!!!

Mulla on sisemmät häppärit isommat kun ulkoset, ou nou.
Oon myös ajellut, mutta mulla mulla on kuitenkin enemmän karvoja kun vain vauhtiviiva. Oon varmaan koominen näky myös.
Mulla on myös hieman löysä ja pömppö maha ja tissitkään ei mitkään timmit vaan sellaiset imetetyt. Arpia mahassa ja rinnoissa...
Kiva olla uimalassa kun siellä näin tarkkaan kytätään. Toisaalta muo ei se haittaa. Kaksi lasta on ja kroppa just sellanen kun jokaista arpea ja karvaa myöten.