Hyi!!! Kamala olo jäi kun luin tuota aloitusta vatsallaan nukuttamisesta

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
:(
Minulla vauva 11 vrk vanha ja oli syntymänsä jälkeen vastasyntyneidenteholla hengitysvaikeuksien vuoksi :( Vasta viikon iässä pääsi kotiin.
Nyt pelottaa että vauva lakkaa hengittämästä, kätkytkuolema ( pelkään että riski hänellä on suurempi syntymän jälkeen olleiden hengitysvaikeuksien vuoksi?? tms. ) jne.

:'(

Itkettää, ahdistaa, sattuu sydämeen :'(
 
asdf
Ei kai ne hengitysvaikeudet kätkytkuolemariskiä lisää? Siinähän on se serotoniiniaineenvaihdunnan häiriö taustalla.

Soitapa sinne osastolle jossa vauvaa hoidettiin ja kysäise.

Kätkytkuolemat ovat äärimmäisen harvinaisia alle 1kk ikäisillä vauvoilla. Suurin riski on vasta yli 3kk iässä.
 
vieras
Meillä vauvalla oli hengityskatkoja ja oli teholla syntymän jälkeen. Me ostettiin respisense hengityshälytin, helpotti niin et uskalsi itse nukkua paremmin. Googleta respisense, me ostettiin nettikaupasta jonka nimi on pedihealth, hyvä palvelu oli.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä vauvalla oli hengityskatkoja ja oli teholla syntymän jälkeen. Me ostettiin respisense hengityshälytin, helpotti niin et uskalsi itse nukkua paremmin. Googleta respisense, me ostettiin nettikaupasta jonka nimi on pedihealth, hyvä palvelu oli.
meillä vauvalla oli hapetus huono vähän syntymän jälkeen.
Saturaatiot laski mutta ei hengityskatkoksia. Kosteutta keuhkoissa ilmeisesti.
Nasaalissa oli aluksi vajaan vuorokauden muistaakseni ja sitten happiviiksilla pari päivää. Olen muidenkin lasten kanssa murehtinut tuota kätkytkuolemaa jne. pian synnytyksen jälkeen ahdistukseen asti mutta tässä tapauksessa se ahdistaa vielä enemmän kuin aiemmin vaikka kaikki on vauvalla hyvin.
Häntä on tutkittu paljon ja hoidettu hyvin ja terveeksi havaittu. :heart:

Silti pelottaa hurjasti :'(
 

Yhteistyössä