hyi hitto!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jänishousu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jänishousu

Vieras
koiralla on maha sekaisin ja sen kaa täytyy rampata pihalla jatkuvasti. äsken sitten tuol metsän reunassa oltiin ku alko kuulua jotai rasahduksia ja koira veti ihan vauhkoks.. siinä sitten koitti paskaa vääntää ja oli ihan valppaana koko ajan, alko hiukan karmimaan.. tultiin sit vauhdilla kotiin, niin nyt se urahtelee tossa ovella.. en mä uskalla sen kaa enää mennä ulos!!! :S

ja arvakkaa vaan meneeks sen vatta enemmän sekasin tosta vauhkoomisesta :X ja se ei sisälle tee paitsi jos on yksin, muussa tapauksessa se todellakin herättää ja pakottaa lähteen.. sinänsä ihan hyvä juttu, mutta... :X
mies joutuu herään viideltä, niin en sitäkään viitsi herättää kun itsellä huomena vp...

ei se ollu sellasta pakkasen paukahtelua.. eikä tääl ees oo kamalasti pakkasta, max.-15astetta.. ihan kamalaa, mulla on aivan järjetön mielikuvitus ja sit kun tuol oot kun ympärillä on pimeitä asuntoja ja vaan katuvalon kelmee valaistus joka loppuu niin, et en näe tien kumpaankaan päähän.. ollaan siis itse täs tien keskivaiheella kun tie menee metsänreunaa pitkin.. yääkk...

en mä ihan karhuun usko.. mut susia on liikkunu täälläpäin (ei ihan meidän kulmilla, mut eipä olis niille matka eikä mikään taivaltaa tähänkin..) asutaan rivitalossa, et silleen turvallinen olo, mutta... mä en tykkää talviöistä YHTÄÄN!! on niin aavemaista ja kylmää ja pimeetä ja hrrr...

Se oli taatusti petoeläin. Tai peto ainakin. Tai jossei peto niin, ainakin haisi tohmajärveläiselle keihäänheittäjälle.
Toisaalta voi olla niinkin, että keihäänheittäjät olivat edelleen etelänleirillä ja liikkeellä olivat hiihtosuunnistajat tai doupatut ampumahiihtäjät. Se säikäyttää karskinkin koiran, kun liikkuvat vedetään taakse ja patruuna livahtaa sukkelasti pyssyn piippuun. Koiraakin altaa jänistää! Ja kissat ovat hiirenkorvalla!

Uusimmat

Yhteistyössä