Hyi hitto mikä työpäivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hoituri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hoituri

Vieras
Pesin yhen vanhan papan kulkusia, niin siinä sitten tokaisi jtn et tekeekö mieli!! :X Sit jotain muka vitsillä heitti, et hän on "Käkisalmen poikia" ja pitää jotain aina yrittää...
Vitti, meni "luotto" siihen pappaan, tähän asti olen tullut hyvin juttuun jne. mut nyt ällöttää koko tyyppi... mut pakkohan sitä on hoitaa.

:laugh: , pelimies hautaan saakka. Toi ei mun kuulemien juttujen perusteella kyllä ole kovinkaan harvinaista. Ja voisinpa vannoa, että sitten kun mun tajunta alkaa joskus vanhana miehenä osaston sängyllä hämärtyä, mun suusta tulee vastaavaa soopaa...

ne on noi vanhat ukot tollasia. vasta pakostakin kuuntelin kuntosalilla kun joukko papparaisia piti juttukerhoa siellä. yks kehaisi käyvänsä tietyssä silmälasiliikkeessä kun on niin kauniita tyttöjä myyjinä. kerran oli ollut joku eri myyjä ja tämä tahdikkuuden huipentuma oli kysynyt missä se sinisilmäinen nätti tyttö on? kyseinen tyttö oli löytynyt takahuoneesta muka "ruokatauolta". ajattelin että varmasti oli mennyt piiloon sitä äijää...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai ne käytöstavat pitäisi vanhuksiltakin löytyä. En kuuntelisi kertaakaan tuollaista. Keneltäkään.

Älä sitte pikkasen höppänänä huutele sinäkään mitään älyttömyyksiä. =) Pitää sitä kuule kuitenki olla ymmärrystä sillekin elämänanvaiheelle...

Yhteistyössä