Hyi helvata :((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miehet ryöstivät, raiskasivat ja sitoivat naisen Helsingissä
Keskiviikko 14.10.2009 klo 10.25
Miehet ryöstivät ja raiskasivat naisen Helsingissä Malminkadulla syyskuun loppupuolella.

Ulkomaalainen mies oli tilannut ajan ulkomaalaiselta prostituoidulta. Mies meni sisään naisen asuntoon ja päästi samalla rappukäytävään toisen miehen.

Miehet ryöstivät naisen aseella uhaten. Saaliiksi miehet saivat muutamien satojen eurojen lisäksi muutakin valuuttaa sekä naisen puhelimen.

Ryöstön jälkeen miehet raiskasivat naisen. Nainen ei saanut vakavia fyysisiä vammoja. Lopulta miehet olivat vielä sitoneet naisen, jotta he pääsivät pakenemaan rauhassa.

Poliisi vangitsi kolme irakilaista

Muutama päivä teon jälkeen poliisi otti kiinni kaksi irakilaista miestä. Helsingin käräjäoikeus vangitsi miehet syyskuun lopulla epäiltyinä todennäköisin syin törkeästä ryöstöstä ja törkeästä raiskauksesta.

Muutama päivä miesten vangitsemisen jälkeen poliisi otti kiinni vielä kolmannen irakilaisen miehen. Miehet olivat syntyneet vuosien 1982-1987 välillä. Poliisi vangitsi myös kolmannen miehen, jonka tehtävänä oli kielitaitoisempana tilata aika prostituoidulta ja vahtia tilannetta asunnon ulkopuolelta.

Miehet jakoivat saaliinsa tasan.

Miehet ovat osittain myöntäneet teon. He ovat ainakin myöntäneet olleensa paikalla. Syytteen nostamisen määräpäivä on marraskuun alussa.

Miehet olivat jo aikaisemmin pyrkineet toiseenkin asuntoon, mutta siellä oli vastassa useampi ihminen ja he päättivät poistua paikalta. Myös kolmanteen asuntoon pyrkiminen oli jäänyt yritykseksi.

Poliisin mukaan tekoja voi olla enemmänkin, mutta tutkinnassa on tällä hetkellä vain yksi

IL

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Se on niitä työn haittapuolia. Luuleeko joku oikeasti huoran ammatin olevan turvallista?

Niin että prostituoidun saa rauhassa raiskata, ryöstää ja vaikka pahoinpidelläkin..?

Ei, mutta järkiki sanoo että kaikkea voi sattua

Kaikkea voi sattua mutta EI pitäisi sattua!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Se on niitä työn haittapuolia. Luuleeko joku oikeasti huoran ammatin olevan turvallista?

Niin että prostituoidun saa rauhassa raiskata, ryöstää ja vaikka pahoinpidelläkin..?

Ei, mutta järkiki sanoo että kaikkea voi sattua

Kaikkea voi sattua mutta EI pitäisi sattua!!

No toi "ammatti" nyt vetää kaikenlaisia

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
suomeenkin pitäisi saada lailliset ilotalot! olisi helpompi vahtia tyttöjen täysi-ikäsyyttä, saisivat fyrkat itselleen ja turvallisempaakin se touhu olisi kaikin puolin! :attn:

Peesaan, ja kannatan tätä kaikin tavoin.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
suomeenkin pitäisi saada lailliset ilotalot! olisi helpompi vahtia tyttöjen täysi-ikäsyyttä, saisivat fyrkat itselleen ja turvallisempaakin se touhu olisi kaikin puolin! :attn:

Peesaan, ja kannatan tätä kaikin tavoin.

Menisitkö itse alan hommiin?

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä en jaksa kauhistella tällasia

En minäkään. Tietysti nuo miehet on väärin tehnyt eikä noin saa tehdä. Mutta olisi se nainenkin voinut valita oikean työn.

Hiukan tuntuu siltä kuin sallisit h**rien raiskaukset koska he eivät ole yhtä hyviä naisia kuin me muut. Ällöttävä tapa ajatella :o

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Menisitkö itse alan hommiin?

En. Menisitkö sinä tai äitisi?

Mikset menisi? Mukava ihmisläheinen sisätyö jossa saa tehdä ihmisille kaikkea hyvää. Ja hyvä liksakin ja lyhyet työajat.

Mun kiinnostuksen kohteet ja koulutus on ihan toisille aloille suuntautuvia kuitenkin.

Mutta koska prostituutiota on aina ollut, ja tulee varmasti aina olemaankin, olisi hyvä jos sitä valvottaisiin. Terveystarkastukset, eläke, yms myös prostituoiduille.

En minäkään. Tietysti nuo miehet on väärin tehnyt eikä noin saa tehdä. Mutta olisi se nainenkin voinut valita oikean työn.

Hiukan tuntuu siltä kuin sallisit h**rien raiskaukset koska he eivät ole yhtä hyviä naisia kuin me muut. Ällöttävä tapa ajatella :o

No voi jestas;; Jos sä oot huumediileri, ja sut tapetaan - niin melko varmasti jos olisit siivooja, olisit hengissäs vielä

En tietenkään salli. Mutta osaan mä sentään ajatella, että maksullisella naisella voi olla enemmän ongelmia kuin vaikka lastenhoitajalla työnsä puolesta. Ja on se mun mielestä sellainen ammatti mitä en ikinä toivoisi omalle tytölle.

Yhteistyössä