Hyi helv miten pelottavaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Koiranpentu katsoi eteiseen päin ja vinkui välillä. Sitten välillä meni piiloon ja välillä uskaltautui katsomaan nurkan takaa eteiseen.

Siis se katsoi silleen eteiseen ihan kuin siellä olisi ollut joku tai jotain. Alkoi pelottamaan. Menin sitten tarkastamaan ulko-oven ja se oli auki!

Ovi oli kyllä kiinni, muttei lukossa. Hyvä että pentu teki noin, vaikka tuskin tänne ketään olisi eksynyt. Mutta miksi pentu teki noin?

Olisiko pentu nähnytkin itsensä eteisen peilistä...??? Aika hurjan ja hassun näköinen oli meidän uusi, jo aikuinen kissa, kun toisesta huoneesta eteiseen katsoessaan näki KISSAN peilistä... ei ole mikään narsisti näes meidän kulta...

Uskon. Tästä on jo aikaa, meillä oli silloin kaksi nuorta koiraa. Tulin töistä ja tarkoitus oli viedä koirat ulos, kävin vain veskissä sitä ennen.Sitten olikin tarkoitus lähteä isän kanssa katsomaan viimeisiä päiviään sairaalassa olevaa pappaani. Ovi oli auki kun kerran yksin olin kotona. Koirat jäivät ovelle, kääntyivät täysin samanaikaisesti kohti eteisen seinää, toinen murisi niskakarvat pystyssä ja toinen vinkui vetäytyen taaksepäin. Nauroin silloin koirille, että mitäs avaruusolentoja sielläkin on...
Kun päästiin sairaalalle, kuultiin, että pappa oli kuollut jokin aika ennen tuloamme. Aika täsmäsi aika lailla tuohon aikaan kun olin kotona. Silloin kyllä pelästyin!

Menee vähän OT, mutta eilen:

Olin hoitamassa veljeni koiraa. Käytiin lenkille ja vein koiran sisälle. Menin laittamaan niiden kellarin ovea kiinni, ettei sieltä tule kylmää yläkertaan. Sielä kellarissa kolahti joku tosi kovaa ja koira tuli siihen kellarin ovelle katsomaan ja jähmettyi ihan paikalle ja tuijotti kellariin. Mä kuuntelin vieressä "onkoha sielä joku"2...
No ei mitään enää kuulunut. Ajattelin, että puita kai tippui pinosta tms. Ihan varmasti kuulin, että joku yskäisi kellarissa. Mä olen maailman säikyin ihminen ja varmaan mielikuvituksen tuotettakin usein moni asia.
Säikähdin oikeasti ihan järkyttävästi, että melkein itkin.
Otin koiran ja lukitsin ulko-oven ja lähdin naapurissa olevien vanhempien luokse. Sielä ei ollut ketään kotona.
Mun piti hakea äidiltä yksi tavara ja mun auto oli porukoiden pihassa. Yhtäkkiä mä kuulen, kun joku lähtee mun autolla.. Juoksen pihalle HÄDÄSSÄ..auto varastettiin!! Onneksi se olikin mun isoveli, joka vaan jekutti. Eikä sielä kellarissa ketään ollut.
No huono pila oli veljeltä, koska pelkäsin oikeasti.

No siis ei siellä ole peiliä mistä vois ittesä nähä. Välillä kyllä katsoo itteään peilistä ja tassulla koskettaa ja nuuskasee peilikuvaansa.

Kiva kun yhdessä vaiheessa lähti sohvan taakse piiloonkin. Tuli tunne pitäskö munkin mennä.

No se voi olla vain koiran vilkas mielikuvitus. Keksinyt nyt jonkun tavallisen jutun, mikä on sen mielestään pelottava. Mun koira pelkää liikennemerkkejä, epäilyttävän näköisiä myttyjä(yleensä muovipussi) jne. jonka takia munkin lenkkeilystä varsinkin pimeään aikaan tulee varsin jännittävä. Kotona ollessaan havahtuu suunnilleen kaikkiin mahdollisiin ääniin, vaikka ne tulis vaimeasti kahen kilsan päästä.

joka pelkää jokaista ää
ntä on minussa kiinni! Ei mitään ihmeellistä eikä yliluonnollista! En kato activia paranormaalia koska en saa nukutuks! Uskon hölyn pölyn jos se sattuu minulle mutta kun ei koskaan! Tavarat lentelee yksinää, ei koskaan! jos kisu herkistyy ja pelkää niin se vaistoaa jonkun luonnon eläimen mitä ihminen ei!

Onhan tuossa eteisessä kyllä lapsen jättämä musta isohko laukku. Että ehkä se pelkäsi sitä. Muuta poikkeavaa ei ole. Pentu kuitenkin rauhottui heti kun menin laittamaan oven kiinni ja tuli itsekin eteiseen.

Onhan tuossa eteisessä kyllä lapsen jättämä musta isohko laukku. Että ehkä se pelkäsi sitä. Muuta poikkeavaa ei ole. Pentu kuitenkin rauhottui heti kun menin laittamaan oven kiinni ja tuli itsekin eteiseen.

Pentu huomasi, että sinä kävelet laukun ohi reagoimatta siihen ja totesi sen vaarattomaksi :) Meillä koira saattaa murista vaikka eteisessä pystyssä olevaa saapasta :D

Eläimistä ei kyllä koskaan tiedä :D Meidän koira pelkäsi myös tosi outoja asioita, kuten just muovipusseja, oravia, tai ihmisiä jotka kantoivat suuria esineitä. Tai sitten tuijotti ihan vaan tyhjää niskakarvat pystyssä...

Se on tosi hermostuttavaa, kun vahtikoira jonka vaistoihin luotat (ja syytä onkin), on selvästi huolestunut, etkä itse kuule tai haista mitään :O

Meilläkin koira näkee/kokee jotain poltergeisteja usein. Tai ainakin itse luulee niin. Tuijottaa johonkin nurkkaan, murisee, vikisee, haukkuu ja muutenkin käyttäytyy omituisesti, vaikka ei siellä mitään ole. Siis tuijottaa tyhjyyteen. Ei niiden aivoituksia voi varmaan koskaan ymmärtää :)

Yhteistyössä