hyi helevattu,taas löyty matoja

siis joo tää oli jo toinen vai kolmas kerta,kun löysin eka yhen ihan kuiva aine kaapin tasolta,ja sit katoin lasagne laatikkoon ni siel oli 4:x

ne on semmosia leivän murenan näkösiä,vaaleita,muutaman millin pitusia,ja ne on aina ollu kuivia,ei siis eläviä kait..ei ne ainakaan ole liikkunut kun oon ne löytänyt

hyi hitto alkaa taas puistattaan... ja tosiaan siivosin kuiva aine kaapit 2 kokonaan ja heitin jtn.menemäänkin

"hmm"
Sokeritoukat asuu viemäreissä ja jalkalistoissa, ei niitä ruokakaapeissa ole. Oletko varma että ne ei ole koteloituneita toukkia tai munia ne liikkumattomat? Näkyykö katossa ikinä pieniä perhosia? Sitten se voisi olla jauhokoisa. Jos taas joskus näkyy koppakuoriaisia jossain, voi olla riisihärö tai hinkalokuoriainen tms, lajeja on monia. Voit myös soittaa helsingin eläintieteelliseen museoon ja postittaa tai viedä näytteen elukoista sinne, niin saat varmsti tietää mitäö ne ovat ja näin on helppo selvittää miten niistä pääse sitten parhaiten eroon. Purkita kaikki elintarvikkeet tiiviisti, pese ja myrkytä kaapit, Myös roskiskaappi ja kattilakaapit, niihin on voinut putoilla murusia joita hyönteiset syövät, koko keittiö siis superpuhdistukseen jos niistä haluat eroon.

"jep"
Oisivatko samoja kuin meillä, ne valkoset on ilmeisesti jotain kuoria ja ne ite ötökät ruskeita, millin tai kahden kokosia, niillä on ikäänkuin sarvet. Menevät kaiken jauhon perässä, puuroihin, kuivamuoniin ym :( .Niitä ei aina edes huomaa kun purkkiin katsoo, esimerkiksi yksi päivä keitin vettä ja heitin puurohiutaleet kiehuvaan veteen niin sieltähä niitä alko nousta :/ ja luulin jo päässeeni niistä kokonaan eroon ja hitto kun mua oksetti :( .

"jep"
[QUOTE="jep";23197139]Oisivatko samoja kuin meillä, ne valkoset on ilmeisesti jotain kuoria ja ne ite ötökät ruskeita, millin tai kahden kokosia, niillä on ikäänkuin sarvet. Menevät kaiken jauhon perässä, puuroihin, kuivamuoniin ym :( .Niitä ei aina edes huomaa kun purkkiin katsoo, esimerkiksi yksi päivä keitin vettä ja heitin puurohiutaleet kiehuvaan veteen niin sieltähä niitä alko nousta :/ ja luulin jo päässeeni niistä kokonaan eroon ja hitto kun mua oksetti :( .[/QUOTE]

ja nyt kun googletin tuon ihrakuoriaisen niin niitähän meillä juuri on :( välillä näkyy noita matojakin.oksettavaa

eroon päässyt
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;23196807:
googletin sokeri toukan,en luule että niitä kyllä on...

ne on siis vaaleita ihan niinkun leivän murenan kokosia..kuivahtaneita
meillä oli monta vuotta pieniä mustia. Siivosin ja hävitin ja aina vaan oli. Nyt olen säilyttäny niitä tuotteita parvekkeella pussissa joissa viihtyi, ei ole enää!L asitettu parveke.

"juu"
meillä oli näitä http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&hs=EHy&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&q=jauhokoisa&btnG=Haku&aq=f&aqi=&aql=&oq=

ainoa mikä autto, oli heittää ihan kaikki kuivatuotteet roskiin ja ostaa uudet; SEKÄ tiiviit purkit.

Yhteistyössä