Hyi hel! Toivottavasti en enää koskaan unohda kuukuppiani!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohut musta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ohut musta

Vieras
VOi oksu miten ällöttävää tämä rättien kanssa puljailu onkaan. Koko intiimialue tuntuu ällöttävältä ja veriseltä. Inhottava tunne, kun alapäästä holahtaa isompi satsi verta siteeseen. :x
Enpä muistanutkaan, miten punaistakin tuo veri on, kupissa se on aika tummaa.
Niin ja enkä muistanut sitäkään, miltä tuntuu, kun verihyytymä muljahtaa p*llusta. :x

Onneksi seuraavat menkat on taas kupissa, on kyllä hirvittävää ajatella, että suurin osa naisista tosiaan kestää menkkansa pelkän siteen avulla. :O

Jaa? Anna niitten siteitten käyttäjän kärsiä. Oon huomannu et nää kuukupin käyttäjät melkeen haukkuu siteiden ja tamponeiden käyttäjät iha alimpaan manalaan.

Jos sä haluut ihmisten tietävän kuukupista, niin kerro siitä POSITIIVISESTI, älä tolla tavalla. Rupes ihan vituttamaa :D

Mä taas en enää suostu kokeilemaan kuukuppia. Aina tyhjentäessä sitä oli suurinpiirtein kyynärpäitä myöten kädet veressä. Siteieden ja asettimellisten tamponien kanssa se on paljon siistimpää. Mutta jokaisella on makunsa, mä en tykkää siitä veren lähmimisestä.

[QUOTE="una";22113891]mun mielestä on hirvittävää ajatella että joku tuhlaa kauheasti aikaa miettien miten toiset naiset kestävät kuukautisensa...[/QUOTE]

Eipä ole tarvinnut aikoihin murehtia, paitsi nyt kun unohdin kuppini matkasta.

Mitäs väliä sillä on, miten muut hoitaa kuukautisensa. Minä olen aina käyttänyt siteitä enkä pidä sitä ällöttävänä, tosin ei mulla koko ajan hulahtelekaan housuun sitä verta niin dramaattisesti enkä pidä samaa sidettä koko päivää, vaan pidän alapääni puhtaana. Makuasiahan tuo on, mulla toimii näin eikä edes kiinnosta kokeilla mitään kuppia. Tuskin se silti keltään muulta on pois.

Yhteistyössä