Hyi h****tti! Ensimmäinen sähköiskuni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki taas blondille :D

Liesituulettimesta kärähti toinen lamppu ja reippaana naisena menin sitä vaihtamaan. Tietysti se toinen lamppu oli päällä jotta näen mitä teen....

No lamppu oli jotenkin hassusti rikki, koska käteeni jäi vaan se lamppuosa, kanta jäi sinne paikalleen. No mitään ajattelematta, blondi kun olen, tuikkasin sormeni siihen kantaan :headwall: Fiksua, todella fiksua..
Kuului surinaa, värisytti ja sormeen sattu niin perkeleesti!

Onneks äijä oli kotona, lohdutti mua niin omalla tavallaan; jos sieltä olis paljon sähköö tullu, olisit kuollu :D Kyllä se tietysti pelästykin, ihan niinku minäkin.

No, mukavat sävärit perjantai-iltaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja kata:
kyl sieltä pitäs se 230w tulla....
mäkin "vähän" sähläsin jouluvalojen kaa, sama napsahti. Yleensä vaaaratonta, jollekkin kohtalokasta

Onks se paljo vai vähä :ashamed:

Ei wateilla ole mitään väliä vaan niillä volteilla. Voltti määrittää kuinka kipakasti se sähkö iskee

Mä aikoinaan jäin kiinni kun sekoitin pellavalimaa hellalla. Siis sellainen pieni hella ja siinä jokin kosketushäiriö, en saanut kättä irti kauhasta jolla sekoitin kattilaa. Hirveä tilanne, muistaakseni kaveri otti töpselin seinästä, kauhea kramppi kädessä.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Mä aikoinaan jäin kiinni kun sekoitin pellavalimaa hellalla. Siis sellainen pieni hella ja siinä jokin kosketushäiriö, en saanut kättä irti kauhasta jolla sekoitin kattilaa. Hirveä tilanne, muistaakseni kaveri otti töpselin seinästä, kauhea kramppi kädessä.

Hyi! Varmaan kamala tilanne :(

Ei se olis auttanut, vaikka oisit viereisen lampun sammuttanut. Sun olisi pitänyt irroittaa sulake. Kerran väsyneenä sammutin huoneesta valot, otin taskulampun ja aloin kiinnittää pistorasian kantta. =)

esikoinen sai isomummilassa leikin tiimellyksessä sähköiskun kämmeneen, ukki oli jatkanut liian lyhyttä lampun johtoa ja liitoskohdan vaan jollain teipillä suojannut. Vuosien saatossa sitten teippi menettänyt liimansa ja siihen pojan käsi sisaruksia karkuun "kontatessa" ( jonkun viltin alla majassa) sitten painoi. sai palohaavan, ei onneksi pahemmin käynyt

Uusimmat

Yhteistyössä