Hybridiauton patterimoottori kestää maksimissaan 150 000 km, kertoo suomalaistohtori, sitten patteriauto muuttuu ongelmajätteeksi!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Nyt se on laskettu, patteriauton tuhoisuus ympäristölle HIRVEÄ! Miksi vihervasemmisto haluaa kierrätyskelvottomalla, äärimmäisen kalliilla ja ympäristöä hirvittävällä tavalla tuhoavalla akkutekniikalla yhteisen ympäristömme tuhota!?

Tavallinen auto vielä uusi ja hädintuskin sisään ajettu kun patteriauto jo palautettava ongelmajätelaitokselle. Akkuja ei voida kierrättää juurikaan ja niiden äärimmäisen vaaralliset myrkkyliemet päätyvät luontoon tuhoamaan ympäristöä. Afrikassa lapsior.jat nuo metallit vuorenkyljestä kaapineet paljain käsin!

Älytöntä tehdä autoja jotka muuten kestäisivät vuosikymmeniä mutta joissa on äärimmäisen ympäristötuhoiset akut ja moottorit jotka tieteellisten tutkimusten mukaan kestävät kuudesta kahdeksaan vuotta. Tavallinen auto vielä uudenkarhea tuossa iässä, Suomen nykyinen autokanta keskimäärin lähes tuplasti vanhempaa!

Sähköautot, luontoa tuhoava ja lajikatoja aiheuttava tuulivoima ja ydinsähkön vastustaminen, siinä kolme hirveintä tuhotyötä jotka luonnolle milloinkaan aiheutettu!
 
vierailija
"Kaava antaa esimerkiksi 12 kWh:n ajoakulla varustetulle lataushybridille 150 000 sähkökilometrin elinkaaren, kun taas 50 kWh:n melko pieniakkuiselle täyssähköautolle tulos on huomattavasti suurempi – peräti 625 000 kilometriä."

Ja 150 000 sähkökilometriä taas tarkoittaa monen käytössä 300 000 tai enemmän ajettuja kilometrejä koska lataushybridin ideana on juuri se, että ajetaan mtös polttomoottorilla.
 
vierailija

Nyt se on laskettu, patteriauton tuhoisuus ympäristölle HIRVEÄ! Miksi vihervasemmisto haluaa kierrätyskelvottomalla, äärimmäisen kalliilla ja ympäristöä hirvittävällä tavalla tuhoavalla akkutekniikalla yhteisen ympäristömme tuhota!?

Tavallinen auto vielä uusi ja hädintuskin sisään ajettu kun patteriauto jo palautettava ongelmajätelaitokselle. Akkuja ei voida kierrättää juurikaan ja niiden äärimmäisen vaaralliset myrkkyliemet päätyvät luontoon tuhoamaan ympäristöä. Afrikassa lapsior.jat nuo metallit vuorenkyljestä kaapineet paljain käsin!

Älytöntä tehdä autoja jotka muuten kestäisivät vuosikymmeniä mutta joissa on äärimmäisen ympäristötuhoiset akut ja moottorit jotka tieteellisten tutkimusten mukaan kestävät kuudesta kahdeksaan vuotta. Tavallinen auto vielä uudenkarhea tuossa iässä, Suomen nykyinen autokanta keskimäärin lähes tuplasti vanhempaa!

Sähköautot, luontoa tuhoava ja lajikatoja aiheuttava tuulivoima ja ydinsähkön vastustaminen, siinä kolme hirveintä tuhotyötä jotka luonnolle milloinkaan aiheutettu!
Vieks koko auton romuttamolle, kun akku lagaa? Huhhuh.
 
vierailija
"Kaava antaa esimerkiksi 12 kWh:n ajoakulla varustetulle lataushybridille 150 000 sähkökilometrin elinkaaren, kun taas 50 kWh:n melko pieniakkuiselle täyssähköautolle tulos on huomattavasti suurempi – peräti 625 000 kilometriä."

Ja 150 000 sähkökilometriä taas tarkoittaa monen käytössä 300 000 tai enemmän ajettuja kilometrejä koska lataushybridin ideana on juuri se, että ajetaan mtös polttomoottorilla.
😂😂😂

Se on sen puhdas ongelma 🙄

Kun akku on niin paska ettei voi ajaa kuin 30-50 km
 

Yhteistyössä