Huvittavinta mitä olet tehnyt väsyneenä??

  • Viestiketjun aloittaja "LillaMy"
  • Ensimmäinen viesti
"LillaMy"
Itse lähdin kerran kauppaan (kauppaan vähän pidempi matka), ehdin tietysti laittaa ostokset hihnallekkin ja tuli maksun aika ennen kuin tajusin että lompakko on kotona. Noh, tavarat jäi siihen ja ei muuta kun hakemaan kotoa lompakkoa.
Pääsin takaisin kauppaan ja maksoin ostokset ja vikkelästi ulos kaupasta- Ilman niitä ostoksia. Kyllä en tiennyt olisinko itkenyt vai nauranut kun pääsin kotiin asti ennen kuin tajusin että nyt on kaikki muuten kunnossa mutta ne -tässä vaiheessa sentään jo maksetut- ostokset on edelleen kaupassa! En tiedä minkä värinen mahdoin olla kun menin jälleen takaisin kauppaan.


Toisen kerran jotain pikkuostoksia tehdessä kävi melkein sama juttu, maksoin tavarat ja lähdin kovaa kyytiä pois ilman niitä. Tuolla kerralla sentään onneksi tajusin autoon istuessani että joo jotain jäi. Myyjä katsoi vähän hitaasti kun menin takaisin että niin ne mun ostokset :D
 
Viimeisimpänä tulee mieleen viime viikko, kun en päiväkodissa muistanut sanaa lapio. Selitä siinä sitten äkäisenä eskareille, ettei niillä kapineilla jotka teillä on kädessä saa laskea mäkeä. Taisi uskottavuus hieman kärsiä kun jouduin lapsijoukkoa johtaneelta pojalta kysymään mikäs tuo olikaan... :ashamed:

Omien lasten nimet sekoitan myös luvattoman usein, mikä tuntuu kyllä olevan aika tavallista.. Shampoon sijasta olen pessyt hiukset saippualla ja kaikenlaista muuta mukavaa pientä säätämistä on aika ajoin ilmassa.

Ne vähemmän hauskat unohtelut väsyneenä ovat liittyneet avaimiin: avaimet ovat moneen kertaan roikkuneet ovessa seuraavaa kotiintulijaa odottamassa ja auton ovessa on ollut myös avainnippu monta kertaa odottamassa.. Onneksi kukaan muu kuin ystävällinen naapuri ei ollut näitä huomannut.
 
Unohtanut tämänhetkisen kuopukseni olemassaolon. Kuvittelin olevani yhä raskaana, ajattelin että naapurissa itkee vauva, kunnes esikoiseni totesi että äiti hei, toi meidän vauva itkee...

Unohtanut lapsien lukumäärän - väitin pokkana että ekaa odotan, sitten korjasin että eiku tokaa, ja lopulta muistin että kas, tämä onkin jo kolmas.

Jääkaappiin olen kuskannut kaukosäätimiä ja ties mitä sinne kuulumatonta.
 
En tiedä johtuko väsymyksestä vai mistä mutta raahasin naama punasena rattaat kauppaan (1km) asti ja kirosin vielä pihallakin kun ei kulje mihinkään...no jarrut oli päällä, voi hankaloittaa hiukan.

Ja olin juuri kaatamassa kahvit tuttipulloon, kun hätkähdin tähän maailmaan.

Näitä on vaikka mitä, mutta nämä vain tulivat mieleen...
 
Muutama päivä sitten lämmitin muksulle mikrossa kahvinpuruja ja vettä, ja olin just lappaamassa puurojauhetta kahvinkeittimeen, kun tajusin, että joku tässä hommassa nyt kusee.

Olen myös pessyt pyykkiä astianpesuaineella ja yrittänyt syöttää kissoille persikkasosetta nappuloiden sijaan. Sose kerkesi jo kissojen ruokakuppeihin, mutta ei onneksi tarjolle asti. :)
 
Tää huvittaa jo näin jälkeenpäin..

Kerran ajelin aamulla suoraan töistä vanhemmilleni ja sieltä toiselle paikkakunnalle isäni haudalle..
Matka hautuumaalta on ihan pimennossa..
Enkä ole edes ajanut kotiin vaan ystävieni baarille..
Olen mennyt sisään ja ottanut kengät pois ja käynyt sohvalle nukkumaan.
Olen nukkunut vartin,noussut ja lähtenyt kotiin..

Myöhemmin heräsin kun puhelin soi,kaveri soitti ja kysyi tarvitsenko kenkiä jotka olin unohtanut baarille..:D
 
"vieras"
[QUOTE="LillaMy";25925807]Itse lähdin kerran kauppaan (kauppaan vähän pidempi matka), ehdin tietysti laittaa ostokset hihnallekkin ja tuli maksun aika ennen kuin tajusin että lompakko on kotona. Noh, tavarat jäi siihen ja ei muuta kun hakemaan kotoa lompakkoa.
Pääsin takaisin kauppaan ja maksoin ostokset ja vikkelästi ulos kaupasta- Ilman niitä ostoksia. Kyllä en tiennyt olisinko itkenyt vai nauranut kun pääsin kotiin asti ennen kuin tajusin että nyt on kaikki muuten kunnossa mutta ne -tässä vaiheessa sentään jo maksetut- ostokset on edelleen kaupassa! En tiedä minkä värinen mahdoin olla kun menin jälleen takaisin kauppaan.


Toisen kerran jotain pikkuostoksia tehdessä kävi melkein sama juttu, maksoin tavarat ja lähdin kovaa kyytiä pois ilman niitä. Tuolla kerralla sentään onneksi tajusin autoon istuessani että joo jotain jäi. Myyjä katsoi vähän hitaasti kun menin takaisin että niin ne mun ostokset :D[/QUOTE]

Mietyttää vaan nukkuminen! joskus tein että valvoin yön ja nukuin ruoka tunnin. Hei kukaan herättänyt? kun tunti alko! No sain läpi!
 
nnbv
Onhan noita... Kaupassa kahden lapsen kanssa ja lastasin ostokset kärryyn ja kassan jälkeen palautin kärryn paikalleen ja pakkasin lapset autoon ja kaahasin kotiin. Kotona tajuan että ne kassit on siellä pirun kaupassa... Ja eiku takas... ne oli edelleen sielä kärryssä - kolikko kärryyn kassit autoon ja äkkiä kotiin.

Kurkku on meillä usein veitsilaatikossa ja leivät jääkaapissa.
 

Yhteistyössä