huvittavinta mitä olet syönyt/olet nähnyt syötävän?

pakko oli aloittaa, ton toisen avauksen myötä... :D
mä oon syöny talouspaperia..... jaaaaa... paljasta eläimen verta(luulin mehuksi) |O
niin ja yksi ystävä hävisi vedon ja joutui syömään sipulin... siis työnsi kokonaisena suuhun ja rouskutti! :LOL: vesi valui silmistä..

vieras
kipparijuustoissa oli ainakaan siivujen välissä sellaset paperit. isäni söi päissään ne papeineen päivineen ja ihmetti vain ku on sitkasta juustoa. met lapset naurettiin.

Minä olen syönyt penskana hapsinkakkiaisia. Siis niitä kovakuoriaisia joita kutsutaan myös tukkimiehen täiksi :LOL:
Äiti oli aina hätää kärsimässä kun kotimme on sahan vieressä ja niitä elukoitahan riitti :D Minä muistan itse sen että tykkäsin siitä kun ne artui kieleen kiinni ja se rutina kuului kun niiden kuoret poksui rikki hampaissa. :LOL:

mä kuulin että tällasilla asuntomessuilla,niissä monissa asunnoissa on kulhossa herkullisen näkösiä karkkeja :whistle: mut ne on kuulemma oikeesti (monissa paikoissa,ei välttis kaikissa) kissanraksuja :D ja kuulemma aina on ne kupit tyhjänä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Minä olen syönyt penskana hapsinkakkiaisia. Siis niitä kovakuoriaisia joita kutsutaan myös tukkimiehen täiksi :LOL:
Äiti oli aina hätää kärsimässä kun kotimme on sahan vieressä ja niitä elukoitahan riitti :D Minä muistan itse sen että tykkäsin siitä kun ne artui kieleen kiinni ja se rutina kuului kun niiden kuoret poksui rikki hampaissa. :LOL:
IIIIIIIIK!!!!! :x
Mitään ötökkää en inhoa niin paljon, kuin niitä ja sarvijaakkoja!!!!!

Kummisetäni aloittaa päivän rikkomalla 5 raakaa kananmunaa lasiin ja heittämällä ne hetulaansa... :x Lienee tosi terveellistäkin, puhumattakaan siitä kuvottavuudesta...

pakko lisätä...

Samaiselle kummisedälleni kummitätini teki töihin eväsleipiä, ja laittoi leipien väliin voipaperin jotta kurkut ym eivät liistraannu keskenään... Toki tarkoitus oli ottaa paperi pois syödessä, vaan setäpä ei ottanut, vaan ihmetteli illalla kotona, ettei ainakaan osta enää lähikaupasta leipää, kun se on niin oudon sitkeää ja ihmeellisen makuista...

mun miäs
on syönyt kiivi-hedelmän kuorineen. Hällä on 4 sisarusta ja kerrankin hän pääsi yksinään äitinsä kanssa markkinoille. Äiskä osti hälle kiivin ja ukkoni veteli sen kuorineen kiirellä, ettei muut kerkee ottamaan. Ukollani oli ikää tuollon n 5-6v

Me oltiin viimekeväänä rakennusmessuilla ja niiden kolmen päivän aikana näin useiden ihmisten ottavan Vapon osaston näytekulhoista lämmityspellettejä naposteltavaksi! Pokkana mutustivat niitä pellettejä ja kuuntelivat myyjien esittelyä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
IIIIIIIIK!!!!! :x
Mitään ötökkää en inhoa niin paljon, kuin niitä ja sarvijaakkoja!!!!!
Ne on ainoita koppakuoriaisia joita en vihaa tänäkään päivänä mutta en minä onneksi niitä enää suuhuni pane! :LOL:

siis ei hauskinta, mutta kai tänne ketjuunkin vois laittaa ällöttävintä.. lampaan pää keitetty ja sitä mässätty ja revitty irti niitä mitä lähteny ja keitinliemestä tehty soppa :x kuulemma tekis näölle hyvää, jeah, no thanks :x

Alkuperäinen kirjoittaja mun miäs:
on syönyt kiivi-hedelmän kuorineen. Hällä on 4 sisarusta ja kerrankin hän pääsi yksinään äitinsä kanssa markkinoille. Äiskä osti hälle kiivin ja ukkoni veteli sen kuorineen kiirellä, ettei muut kerkee ottamaan. Ukollani oli ikää tuollon n 5-6v
Kiivit voi ihan oikeesti syödä kuorineen. Jostain lehdestä sen joskus luin.

Esikoinen oli kerran mumilassa yötä, tekivät siellä mumin kans taikataikinaleivonnaisia. Uki oli sitten yöllä unenpöpperössä nälissään katsonut että kah, pullaa ja syönyt yhden. Aamulla tuumasi että olipa teillä mennyt ronskisti suolaa taikinaan :LOL:

Me oltiin viimekeväänä rakennusmessuilla ja niiden kolmen päivän aikana näin useiden ihmisten ottavan Vapon osaston näytekulhoista lämmityspellettejä naposteltavaksi! Pokkana mutustivat niitä pellettejä ja kuuntelivat myyjien esittelyä :LOL:
¤tippuu tuolilta¤

Alkuperäinen kirjoittaja mun miäs:
Mä söin n.3v mandariinin kuorineen, kukaan ei kerenny kuorimaan ja mä en osannu. Siinä tuli sitten samalla todettua etten ollu enää allerginen sitrushedelmille.

Huvittavinta on vissiin kuitenkin ollu sillon kun syötiin kaverin kanssa lenkkimakkaraa suklaakastikkeella, ainakin me naurettiin ihan kippurassa.

Yhteistyössä