Huvittavimmat sananparret keskustelupalstoilla?

  • Viestiketjun aloittaja Ritalin-Ässä
  • Ensimmäinen viesti
Ritalin-Ässä
Erityyppisillä keskustelupalstoilla törmää toistuvasti samoihin kuluneisiin ja korneihin sanontoihin, jotka yleensä kertovat kirjoittajansa kapeakatseisuudesta, mustavalkoisesta maailmankuvasta ja niukasta sanavarastosta.

Omia ikivihreitä suosikkevani ovat mm:
...Meidän verorahoilla...
...Ls-ilmoitus sitä, ls-ilmoitus tätä...
...Kyllä poliisi on aina oikeassa...
...Ostetaan vankilapalvelut Venäjältä...
...Jos yhtään rakastaa lapsiaan, niin kyllä/ei...
...Itse olet asiasi kussut/pilannut...
...Miksi yhteiskunnan pitäisi maksaa sinun mokailusi...
...Hyvin on ennenkin tullut toimeen ilman...
...Mies ei ole mies, jos ei käy armeijaa...

Tässä vain muutama, mitä nyt äkkiä mieleen tuli ja jotka toistuvat päivästä toiseen ilmaisten kirjoittajansa katkeruutta ja pahaa oloa.
Mihin muihin kuluneisiin lausahduksiin te törmäätte toistuvasti?
Kaksplus varsinkin on täynnä pahantuulisten supermammojen viljelemiä kuolemattomia "viisauksia", joita saamme aina vain uudelleen lukea.
 
"jenni"
"Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa". Tän kun kuulee livenä sen jälkeen kun suuttuu itseensä kohdistuneesta perättömästä valheesta, niin ai että...

"Olet vain kateellinen". Toi on näppärä lause heittää, kun ei halua miettiä, oliskohan saamaansa kritiikkiin jotain ihan oikeaa syytä. Usein voi olla, mutta pää pensaaseen vaan ja kateuskortti esiin!
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
Alkuperäinen kirjoittaja Ritalin-Ässä;28737854:
...Mies ei ole mies, jos ei käy armeijaa...
Mitäs huvittavaa tossa on?

Kysy keneltä tahansa armeijan käyneeltä ja melkein keneltä tahansa armeijan käymättömältä aikuiselta mieheltä että kannattaako/kannattiko käydä tai jättää käymättä?

Ei siellä pojista todellakaan mitään miehiä tehdä. Mutta se on iso askel sitä kohti, se on mun mielipide.
 
Pojat miehistyvät armeijassa siksi, että sen aikana hiipuvat ne viimeisimmät murkkuiän oireet. Se miehistyminen johtuu iästä.
Viimeistään armeijassa nuori mies tajuaa sen että muutkin kikkelinomistajat runkkaavat, ovat huonotapaisia ja käyttäytyvät idioottimaisesti joskus. Osa niistä tavoista on pysyviä, osasta voi päästä iän ja elämänkokemuksen myötä eroon.

Ja joo, en mä nähnyt armeijassa kenenkään runkkaavan. Mutta siitä puhuttiin paljon.
 
Viimeistään armeijassa nuori mies tajuaa sen että muutkin kikkelinomistajat runkkaavat, ovat huonotapaisia ja käyttäytyvät idioottimaisesti joskus. Osa niistä tavoista on pysyviä, osasta voi päästä iän ja elämänkokemuksen myötä eroon.

Ja joo, en mä nähnyt armeijassa kenenkään runkkaavan. Mutta siitä puhuttiin paljon.
Miten nuo mainitsemasi asiat liittyy miehistymiseen?
 
"Miten se on sulta pois, jos joku tykkää siitäjasiitä."

Esim. jos joku kertoo että ei tykkää vaikka punaisesta väristä, niin eikös joku toinen kimmastu heti että "miten se on sulta pois, jos mä tykkäänkin siitä väristä????!"

Mukava keskustelun tyssääjä -lause. Mistään makuasioista ei saisi puhua, kenenkään elämän valintoja ei saisi arvioida vaikka tämä viettäisi päivänsä verhot ikkunoissa ja seisoen päällään 16h/päivä, mistään ei saa puhua...mitään. Aina vedetään se huomio tähän henkilöön itseensä.
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs huvittavaa tossa on?

Kysy keneltä tahansa armeijan käyneeltä ja melkein keneltä tahansa armeijan käymättömältä aikuiselta mieheltä että kannattaako/kannattiko käydä tai jättää käymättä?

Ei siellä pojista todellakaan mitään miehiä tehdä. Mutta se on iso askel sitä kohti, se on mun mielipide.
Sanon, että tuo on p*skapuhetta. Itse olen reservin vänrikki, mutta varsinainen leikkikoulu se intti on, siellä se tyhmyys tiivistyy. Ensin puoli vuotta tiukka aikataulu ja välillä raskastakin, sitten puoli vuotta ihan sluibaa eikä enää kiire mihinkään. Ei mun silmissä mitään erityistä kunniaa saa pelkän intin suorittamalla.
 
"Jasså"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28740492:
Sanon, että tuo on p*skapuhetta. Itse olen reservin vänrikki, mutta varsinainen leikkikoulu se intti on, siellä se tyhmyys tiivistyy. Ensin puoli vuotta tiukka aikataulu ja välillä raskastakin, sitten puoli vuotta ihan sluibaa eikä enää kiire mihinkään. Ei mun silmissä mitään erityistä kunniaa saa pelkän intin suorittamalla.
Tässäpähän taidettiin äsken todistaa tuo Echon kommentti oikeaksi...
 
"Oli ihan meidän näköiset häät."
"En mä välitä mitä muut ajattelee mun tatskoista. Ne on mua varten." (yleensä joku vankilatatuoinnin näköinen söherrys)
"Meillä ei mehuja/sipsejä/karkkeja juoda/syödä." (esiintyy usein "onko hyvät synttäritarjoilut"-ketjuissa)
 

Yhteistyössä