Huutonettimyyjät,huhuu! Kun tavaran hinta nousee liian korkeaksi, mitä teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittelija

Vieras
Niin, kun myytte jotain ja kohteeseen tulee huutoja enemmän mitä odotatte. Suoraan sanottuna niin paljon, että hävettää ottaa tavarasta vastaan noin paljon... Mitä silloin teette?

Ei kai siellä mitään "liian korkeaa" hintaa vastaan tule? Tavaran arvo on se, miksi huutajat sen määrittelevät.
Halutessasi voit vaikkapa piffata postikulut voittohuudon tehneelle :) .

Heh, otan rahat ja myyn tavaran. :) Siksi siihen pitääkin kuvailla tuotteen laatu mahdollisimman tarkkaan, ettei hävetä ottaa kunnon rahat myydystä tuotteesta.
Se tuossa huuto netissä on muutenkin hyvä juttu, että siellä saa myytyä itselle tarppeetonta tavaraa suht hyvällä hinnalla eteenpäin. Itselle turha voi olla toiselle aarre, ja se valmis maksamaan siitä mitä vaan. :)

Eikös siellä ole sellainen ns. hintakatto minkä voi myyjä asettaa tuotteelleen ennen myyntiin laittoa... vois olla hyvä esto "liian korkeille" hinnoille. Mielestäni oli fiksu idea postikulujen piffaus :) Sekä reilua sopia toisen kanssa - varmasti tuli hyvä mieli hänellekin :9

Onko sulla epäilys että ostaja olettaa saavansa paremman tuotteen kuin sulla on myynnissä? Jos ei niin sit olet vain onnellinen että saat hyvät rahat vanhasta tavarasta! :)

Heh.... mä olen tiputtanut jopa hintaa ja silloin niitä huutoja vasta satelikin. Mies vieläkin nauraa mun kaupantekotaidolle. Lopuksikin vielä tiputin hintaa kun en voinut myydä niin kalliilla. Huono omatunto ois vain vaivannut, että olenko antanut liian hyvän kuvan tuotteesta.

Yhteistyössä