Huutonettiin vaatetta pakettina, kannattaako kesävaatteet laitta erikseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli vaatepakettia olisin laittamassa, vaatekoko 80-86cm sisävaatetta ja keväthaalari tulisi pakettiin mutta kannattaako nuo kesävaatteet (mekot, shortsit, teepaitabodyt jne) laittaa kuitenkin omana pakettina?

Ja milloin kannattaa kesävaatteet laittaa myyntiin?

Minä laittaisin kyllä erikseen, koska talvivaatteet voivat olla ostajan lapselle ensi talvena jo liian pieniä :) Ja muutenkin, tuntuisi hassulta ostaa kesää vasten talvi-ja kesävaatteita yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Citrona:
Minä laittaisin kyllä erikseen, koska talvivaatteet voivat olla ostajan lapselle ensi talvena jo liian pieniä :) Ja muutenkin, tuntuisi hassulta ostaa kesää vasten talvi-ja kesävaatteita yhdessä.

En ole talvivaatteita laittamassa tähän pakettiin vana ns sisävaatetta, pitkiä housuja, paitoja, mekkoja, sukkahousuja ja sitten KEVÄThaalarin, jota meillä ainakin käytettiin myös kesällä viileällä säällä. Kokohaarukka 80-86cm vaatteissa.

Sitten olisi kesävaatteita, joissa koko 86cm eli tavallaan ne menisi sitten kesällä vaikka nyt on noin pienemmät, niin ne oli minun lapsellanikin käytössä, viime keväänä a kesällä :)

Merkkivaatteet ehdottomasti aina erikseen. H&M, lindex ym. voisi mennä pakettina. Paitsi ns. uusretro ehdottomasti erikseen. Niistä voit saada enemmän kuin ostaessasi kaupasta vaatteen itse.

Yhteistyössä