huutonetistä..

• Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti
tietämätön
en ole koskaan sieltä huutanut mitään, jos huudan jotain tuleeko siitä jokin ilmoitus jos sen huudon saa että on sen saanut(jos vaikka ei koneella ehdi käydä? ) entä tuo nouto homma, jotenkin en luota siihen että laitan rahaa jonkun tuntemattoman tilille ja sit odottelen pakettia..Onko kokemuksia?
Entä jos postiennakkona tulee, sielläkinhän voi olla mitä roskaa rahansa..
Mihin pitäisi näin aloitteliana varautua??

yli tuhannen kaupan kokemuksella, kyllä voit maksaa tuntemattoman tilillekin ennakkoon, ei ole yhtään huonoa kokemusta, mikään maksettu ei ole jäänyt tulematta =) kivoja kauppoja siellä tehdään ja tosiaan, äkkiä tulee niitä huutistuttuja kun näet kenellä on kivaa ja sopivankokoista tavaraa =)

n
Katso myyjän palautteet. Niillä tuolla pelataan ja siksi palautteen antaminen on erittäin tärkeää!

Älä huuda myyjältä jolla on paljon negoja esimerkiksi "postissa mystisesti kadonneista paketeista".

Kyllä sieltä uskaltaa huutaa, kunMikäli voitat kohteen, saat siitä ilmoituksen säpooso. Kannattaa tuolloin olla koneen äärellä, että saat nopsasti maksettua huutosi. Kohteesta aina näet milloin mikäkin kohde sulkeutuu =).

malto
se on melkein jokaisessa kohteessa, että ensin rahat ja sit tavara. Itselleni ei ole käynyt kuin kerran hullusti ja joku 3vk odottelin pakettia eikä kuulunut. Kun poliiseilla uhkasin sain rahani takas. mutta kyllä mä suosittelen!
Ja tulee siitä ilmoitus jos olet voittanut kohteen ja myös siitä jos joku on huutanut tarjouksesi yli.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
yli tuhannen kaupan kokemuksella, kyllä voit maksaa tuntemattoman tilillekin ennakkoon, ei ole yhtään huonoa kokemusta, mikään maksettu ei ole jäänyt tulematta =) kivoja kauppoja siellä tehdään ja tosiaan, äkkiä tulee niitä huutistuttuja kun näet kenellä on kivaa ja sopivankokoista tavaraa =)
Älä luota tähän. Itse olen joutunut 3 kertaa tekemään rikosilmoituksen. Liian sinisilmäinen ei saa olla!

en ole minäkään vielä koskaan näpeille saanut vaikka maksu myyjälle meneekin ennen kuin tavara lähtee. Tämä on pelin henki. Mullakin varmaan sellanen 900 kauppaa takana :wave:
Mitään hirmu arvokasta en kyllä ole koskaan ostanut.

näin
Minä en myisi postiennakolla ilman, että ensin maksat minulle postiennakkomaksun ja postikulut kahteen suuntaan ennakkoon. Tietysti se ylimääräinen postikulu vähennettäisiin sitten lunastettavasta summasta.

Jos ostaja tulee katumapäälle ja jättää paketin lunastamatta, se kaatuu täysin myyjän tappioksi.

Tilille kun maksat etukäteen voit nostaa myyjästä rikosilmoituksen jos tuotetta ei tule. Se on tosi harvinaista että niin kävisi, vaikka noita huijareita jonkin verran valitettavasti löytyykin. Omalle kohdalle ei ole koskaan sattunut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Älä luota tähän. Itse olen joutunut 3 kertaa tekemään rikosilmoituksen. Liian sinisilmäinen ei saa olla!
no juu, riippuu mitä kauppoja tekee.. lastenvaate puolella ainakin aika leppoisaa porukkaa =) eri juttu sitten nollapalautteiset kännykkä-läppärikauppiaat... ja tosiaan, kannattaa lukea myyjän palautteita ja tehdä sieltä omia johtopäätöksiä =)

vieras
Älä myöskään huuda mitään mikä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Useimmiten se on juuri sitä palturia.

Jos myyjä myy esimerkiksi jotain uutta puhelinta ilman yhtäkään palautetta, ilman kuvaa ja vain maksu etukäteen tilille sopii, on kyseessä kaikella todennäköisyydellä huijaus. Aniharva kusettaa rättikaupoissa, toki niitäkin löytyy.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no eikai se sitten auta kun luottaa, ja uhkailla poliiseilla jos nenille tulee=)
Paljon on hyviä vaatteita pikkuihmisille tuolla.
Aloita puikkuhiljaa ja huuda vain hyvän pistesaldon omaavilta myyjiltä.
Huomaa myös, että osa saaduista palautteista voi olla näitä kostopalautteita tai seurausta siitä, että ostaja ei ole vaivautunut lukemaan kohteista tehtyjä kuvauksia kunnolla.

Palautteen sävyt kertovat enemmän kuin niiden väri =).

Mulla myös hirveesti hyvää kokemusta huutiksesta. Ikinä ei oo käyny mitään. Jos joku jättää multa huutamansa tuotteen maksamatta niin siitä vaan nega palaute. En tietenkään lähetä ennen kun nään että rahat on mulla. Myös hyviä ostoja oon tehny :) Suosittelen muillekin :D

Yhteistyössä