Huutonetistä ja tuotteen saapumisesta

Mikä teidän mielestä on inhimillinen aika odottaa maksamaansa tuotetta? Missä ajassa teidän huutamat tuotteet on tullu? Huusin maanantaina tuotteen ja pyysin eilen lähetystunnusta niin en ole vastausta saanut eikä postia ole tullut. Saanko maanantaihin mennessä sitten jo ärähtää jos ei mitään kuulu?
 
myö
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Mikä teidän mielestä on inhimillinen aika odottaa maksamaansa tuotetta? Missä ajassa teidän huutamat tuotteet on tullu? Huusin maanantaina tuotteen ja pyysin eilen lähetystunnusta niin en ole vastausta saanut eikä postia ole tullut. Saanko maanantaihin mennessä sitten jo ärähtää jos ei mitään kuulu?
no, nyt on kyllä kesäaika...Yleensä olen saanut tuotteet tos nopeaan, koska olen ne heti maksanutkin.
 
odotan
kesäaika jote inhimmillisyyttä peliin ..
monta kertaa ollaan lomilla ja ei sähköpostin vieressä...
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Mikä teidän mielestä on inhimillinen aika odottaa maksamaansa tuotetta? Missä ajassa teidän huutamat tuotteet on tullu? Huusin maanantaina tuotteen ja pyysin eilen lähetystunnusta niin en ole vastausta saanut eikä postia ole tullut. Saanko maanantaihin mennessä sitten jo ärähtää jos ei mitään kuulu?
 
Juu toki odotan. Myyjällä luki myös että jos kestää, hän saattaa olla laitoksella mutta sitten kuitenkin myi samaan aikaan jo pieniä vauvanvaatteita joten tästä voisi tajuta että vauva on jo syntynyt? Samantien maksoin ja pistin myös kuitin maksetusta suorituksesta koska hällä osuuspankki, mulla nordea.
 
tinni
no riippuu onko kyse kerjeena vai pakettina matkaavasta tuotteesta. mutta vaikka asiakas laittaiskin kuitin ni silti postitan vasta kun suoritus näkyy mun tilillä joka vie pankkipäivän.
kun summa näkyuy niin parin päivän sisällä postitan ja siitä paketti kulkee ainakin kolme arkipäivää.... eli sinuna pakettia odottelisin ensiviikon loppuun mennessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
no riippuu onko kyse kerjeena vai pakettina matkaavasta tuotteesta. mutta vaikka asiakas laittaiskin kuitin ni silti postitan vasta kun suoritus näkyy mun tilillä joka vie pankkipäivän.
kun summa näkyuy niin parin päivän sisällä postitan ja siitä paketti kulkee ainakin kolme arkipäivää.... eli sinuna pakettia odottelisin ensiviikon loppuun mennessä.
?

Kyllä minä oon aina saanu paketin seuraavana päivänä postista haettua!
Jos vaikka maanantaina postitetaan niin tiistaina neljän jälkeen saanu hakea.
Paitsi että Oulu-Lappeenranta väli tuntuu olevan ainut missä menee 2 päivää :headwall:
(viimeekskii posti sanoi että tässä välillä on joku "ongelma", samaa sanottiin maaliskuussakin )

mistä tahansa muualta suomesta postitettu tulee seuraavana päivänä.
 
jos maanantaina huusit ja maksoit, ei maksu välttis näy kuin keskiviikkona hänen tilillä ja vaikka laitoit kuitit saattaa silti oottaa sen näkymistä. mä oottaisin ihan rauhassa maanantaihin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
no riippuu onko kyse kerjeena vai pakettina matkaavasta tuotteesta. mutta vaikka asiakas laittaiskin kuitin ni silti postitan vasta kun suoritus näkyy mun tilillä joka vie pankkipäivän.
kun summa näkyuy niin parin päivän sisällä postitan ja siitä paketti kulkee ainakin kolme arkipäivää.... eli sinuna pakettia odottelisin ensiviikon loppuun mennessä.
?

Kyllä minä oon aina saanu paketin seuraavana päivänä postista haettua!
Jos vaikka maanantaina postitetaan niin tiistaina neljän jälkeen saanu hakea.
Paitsi että Oulu-Lappeenranta väli tuntuu olevan ainut missä menee 2 päivää :headwall:
(viimeekskii posti sanoi että tässä välillä on joku "ongelma", samaa sanottiin maaliskuussakin )

mistä tahansa muualta suomesta postitettu tulee seuraavana päivänä.
Aivan, eli jos paketin laittaa maanantaina, sen voi 16 jälkeen hakea tiistaina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
jos maanantaina huusit ja maksoit, ei maksu välttis näy kuin keskiviikkona hänen tilillä ja vaikka laitoit kuitit saattaa silti oottaa sen näkymistä. mä oottaisin ihan rauhassa maanantaihin.
Juurikin näin. Vaikka mulle laitettas kuitti maksusta, odotan silti maksun näkymistä mulla, sillä muutaman kertaan oon postittanu ku ostaja ilmoittanu maksusta ja sit ei ollukkaan maksanu. No, rahat sain kuitenkin noista ei siinä, mutta tätä nykyä en postita jos ei näy tilillä.

Ihan rauhassa oottelen ja jos ei ens vkolla ala postia tulemaan niin sitten mailia/viestiä myyjälle. :)
 
tiiu
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
No mun mielestä taas pitäis huomioida omat menot ja lomat niissä kohteiden sulkeutumisajoissa..jos oot 2 viikkoa mökillä, niin ostaja saattaa tarvita sen tuotteen välttämättä jo ennen sun paluuta..
No kaikkeen ei kuitenkaan voi varautua. Itse jouduin hätäsektioon rv 34 ihan yllättäen niin siinä kyllä unohtu huutikset (olin siis myyjänä). Viikon olin sairaalassa ja ostaja laittoi sitten tekstiviestin ja saatiin tilanne selvitettyä.

Mutta siis jos tietää reissut ja muut, niin ne pitäs minustakin kyllä huomioida sulkeutumisajoissa...

 

Yhteistyössä