Huutonetistä???????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli kun toimin myyjänä ja kauppa sulkeutuu niin odotan ostajalta yhteydenottoa, en tiedä jotenkin mielestäni ostajan kuuluu ottaa yhteyttä(itse ainakin olen näin toiminut), mutta mites kun ostaja ei ole ottanut yhteyttä niin miten muotoilen hänelle sen viestin, alanko laittaa tilinumeroa heti vai miten esitän asiani?

Mä laitan joskus viestin et oletko kiinnostunut...ja sit joku on vastannut et olen tietenkin kun huusin...no miksiköhän ei oo sitten laitellut viestiä...
Mun mielestä kans ostajan pitäisi ottaa yhteyttä.

Miksi ostajan tulisi ottaa yhteyttä? Sehän on ihan sama kumpi ottaa.
Helpompaahan se on että myyjä laittaa tilitietonsa, ostaja kun sen tiedon tarvii.
Itse myyjänä laitan viestin niin heti kun vaan ehdin ja omista huudoistani odotan muutaman tunnin myyjän viestiä ja jos sitä ei kuulu, niin kysyn itse.
Teen siis toisinpäin kuin esim. ap. Kauppoja minulla takana n.600 ja ei ole kompastellut tämä yhteydenottohomma missään vaiheessa.

no mulle on aina kun olen huutannu niin myyjä laitannu jos en ite ole kerenny jo ekana...katokaas kun on menoja ihmisillä ei ne kerkee päivystää vältämättä sulkeutuvii huutoja ja sit ne lukee vasta postit kun tulee asioilta !! ite olen viestiin laitannu et olen pahoilani kun en kerenny heti laittaa vietiä jos olen ollu asioilla

Huutonetin sääntöjen mukaan huutajalla on velvollisuus ottaa yhteyttä, mutta kyllä siellä sanotaan, että kumpi vaan voi tehdä sen ensimmäisen yhteyden oton. Laita vaikkapa viesti: Hei! Huutosi voitti myymäni 'sen ja sen'. Voit maksaa huutosi tililleni XXXXXX-XXXXXXXX, summa postikuluineen on YY ?. Maksun viestiksi voit laittaa 'sen ja sen'. Lämpimin terveisin, Vieras

Yhteistyössä