Huutonetistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko nyt jotenkin huono aika myydä lastenvaatteita, kun ei tule huutoja? Myyn käytettyä ja uutta, jotka ovat jääneet meillä käyttämättä kun on monta lasta.

Ei mene kaupaksi, ellet ole suodikkimyyjä.
Ne saa kaupata vaikka jätesäkkejä. Kaikki menee ja mammat tappelee kynnet verillä bamseista ja uusretroista. Käytetystä maksetaan kolminkertainen hinta uuteen verrattuna.

Mä saan paremmin kaupaksi lastenvaatteet kirpputorilla kuin huutonetissä. Ja mulla on myynnissä ulkomailta ostettuja takkeja ihan käyttämättömiä, käyttämättömät travallen housut, käyttämättömät pipot, ym. hyväkuntoista vaatetta. Eikä nää mene kaupaksi huutonetissä. Vien nää kirppikselle ens viikolla.

höpö höpö. Itse selailen huutonettiä koko ajan yrittäen löytää jotain kivaa. Mutta joo, olen hulluna lastenvaatteisiin ja tiettyihin haluttuihin merkkeihin. Ikävä kyllä niin moni muukin ja hinnat nousevat todella korkeiksi.

Ehkäpä suosikkimyyjäksi pääsee myymällä haluttua tavaraa. ;-) Laitapa myyntiin Ticketiä tai Meandia, niin johan lähtee! Ei kai niitä Bamseja enää kukaan halua...

Yhteistyössä