Nyynä Aktiivinen jäsen 30.10.2006 32 441 10 38 03.08.2007 #1 Mitä tarkoittaa se kielletyn ajosuunnan näköinen merkki myyjän nimimerkin perässä??? kysyy tyhmä :ashamed:
Mitä tarkoittaa se kielletyn ajosuunnan näköinen merkki myyjän nimimerkin perässä??? kysyy tyhmä :ashamed:
N nytkypylly Aktiivinen jäsen 15.08.2005 15 444 0 36 03.08.2007 #2 se nikki on suljettu pois palvelusta =) eli jos olet häneltä jotain huutanut, niin et ole velvollinen maksamaan, jos taas sellainen on huutanut, niin mä olen myynyt, jos rahat on asiallisesti tullut tilille, siinähän ei riskiä ole.. =)
se nikki on suljettu pois palvelusta =) eli jos olet häneltä jotain huutanut, niin et ole velvollinen maksamaan, jos taas sellainen on huutanut, niin mä olen myynyt, jos rahat on asiallisesti tullut tilille, siinähän ei riskiä ole.. =)
T The titityy Vieras 03.08.2007 #3 Tunnus on suljettu. Joko omasta tahdosta myyjä/ostaja on lopettanut tai sitten ylläpito on sulkenut tunnuksen väärinkäytösten takia. Sämpyläksi tuntuuvat sanovan tuota merkkiä.
Tunnus on suljettu. Joko omasta tahdosta myyjä/ostaja on lopettanut tai sitten ylläpito on sulkenut tunnuksen väärinkäytösten takia. Sämpyläksi tuntuuvat sanovan tuota merkkiä.
Nyynä Aktiivinen jäsen 30.10.2006 32 441 10 38 03.08.2007 #4 oolrait. tattis! meinaan kun kyseisellä myyjällä oli paljonkin avoimia kohteita... siksi ihmettelen että miksi on sitte suljettu tunnus.
oolrait. tattis! meinaan kun kyseisellä myyjällä oli paljonkin avoimia kohteita... siksi ihmettelen että miksi on sitte suljettu tunnus.