HUUTONETISTÄ kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kapustarinta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kapustarinta

Jäsen
27.04.2008
75
0
6
Kuinka kauan oottelette myyjän yht. ottoa tai toivoisitte sen tulevan kera tilinumeron?! Mä oottelen nyt kuudetta päivää, oon laittanut pari s-postiviestiä (heti seuraavana päivänä huudon päätt. jälkeen) ja eilen laitoin uudestaan. Myyjästä ei oo kuulunut mitään...lieneekö maa hänet nielaissut?! Mutta mua ärsyttää tällanen oottaminen...maksaisin mielelläni huutoni pois ja saisin tavaran käsiini.

Mulla itsellä on käynyt kerran niin että jouduin sairaalaan osastolle yllättäen ja huudot oli ehtineet sulketua sillä aikaa enkä voinut ottaa yhteyttä myyjään. Minä odottaisin pari viikkoa ja jos ei ala kuulumaan mitään antaisin nega palautteen. Onko sulla s-postissa sellaista roskaposti kansiota? Mulla nimittäin sellainen on ja se nappaa sinne kaikki sellaiset postit joissa epäilee olevan virusta tai muuta epämääräistä. Mulla on tosin työpaikan s-posti ja en tiedä onko tuollainen kansio mahdollinen edes yksityisessä käytössä. Mutta siellä roskaposti kansiossa on joskus ollut oikeaakin asiaa.

älä vielä hermostu, voi olla että hänellä on sähköposti jumissa niin kuin mulla! Oliko soneran osoite? Mulla on se pp.inet.fi-loppuinen ja ei ainakaan toimi nyt neljättä päivää.
Katso myös hänen palautteet että jos on paljon negaa tullut viime viikkoina?
Tarkista myös että oliko tilinumero vakioviestinä.

Alkuperäinen kirjoittaja troikka:
älä vielä hermostu, voi olla että hänellä on sähköposti jumissa niin kuin mulla! Oliko soneran osoite? Mulla on se pp.inet.fi-loppuinen ja ei ainakaan toimi nyt neljättä päivää.
Katso myös hänen palautteet että jos on paljon negaa tullut viime viikkoina?
Tarkista myös että oliko tilinumero vakioviestinä.

Ei, ei ja ei :/ . Tällä myyjällä on palautteita tasan 0. Jospa tää on vaan alottelijan alkukankeutta...

Yhteistyössä