Huutonetistä..kauanko odotatte maksua osta heti tuotteissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!!!!!

Vieras
kauanko te muut odotatte maksua osta heti tuotteissa? itse olen ostajana maksanut osta heti tuotteet heti. osta heti =maksa heti :)
sunnuntaina meni kaupaksi osta heti hinnalla paketti, tilinumeron laitoin ostajalle mutta maksua ei oo näkynyt. Kohteessa luki että 5päivää odotan huutoa. Pitäsikö maanantaina laittaa myyntiin uudestaan jos ei maksa?

Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:
no oishan se kiva jos heti maksais kun kerran siinä koneellakin istuu...
itse maksan heti... siis jos myyjällä vakioviesti käytössä...

Tästä sitten toinen asia. Miksi kaikki ei voi käyttää sitä vakioviestiä. Ostin kerran osta heti-kohteen ja odottelin tilinumeroa 2 viikkoa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ostaja on vastannut että maksu onnistuu kun laitat tilinumeron. (vaikka näkyi vakio viestissä)
tilinumeron laitoin sähköpostilla maanantaina...

mun ostaja sai myös vakioviestissä tilinumeron, laitoin sen myös spostiin heti kohteen sulkeuduttua itse myös. Meni viikko niin ostaja kyseli tilinumeroa johon maksaa, laitoin sen sitten vielä kolmannen kerran ja sanoin, että se on jo laitettu kahdesti. Sitten meni vielä viikko niin tuli puhelimeen viesti, että saisiko tilinumeron :o laitoin sen hänelle sit vielä puhelimeenkin ja odotin VIELÄ yli viikon kunnes maksu tuli ( 3 viikon kohdalla laitoin viestiä, että jos kohta ei näy summa niin myyn uudelleen jollekkin muulle)

Yhteistyössä