Huutonetistä.. kannattaako myydä vaatteet erikseen vai paketissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
:ashamed: taas näitä huutonet juttuja ku ootte mut koukuttaneet siihen nii.. :saint: Mä tässä pieniä vauvelin vaatteita laittaisin myyntiin mutta mietin miten ne parhaiten saa kaupaksi, parin vaatteen seteissä vai pakettina?

Palstaa lukeneena, tuntuu siltä että helmet erikseen ja muuten järkevän kokoisena pakettina, jossa ei ole mukana kenkiä. Toki helmet paketissa nostaa paketin hintaa, mutta en tiedä kuinka paljon. Sellaiset sävy-sävyyn paketit vissiin nousee eniten...

Muoks. vauvoilla ei oo kenkiä, joten se kannattaa tästä kommentista unohtaa

Parhaiten oon saanut myytyä erikseen. Itekin monesti huvikseni kattelen noita paketteja, mut yleensä niissä on just se yks tai kaks vaatetta mitkä haluis enkä sitten koskaan huuda mitään paketteja.

Mut tämähän on vaan mun tapa ja mielipide :)

taidanpa siis koittaa erikseen myydä.. toisaalta siinä tulee se että tarvii jokainen erikseen postitella ym ym. Hitsi en mä kyllä näitä urakalla ala myymään, se jos mikä on varmaa :D hirvee homma noiden kuvaamisessa ym. Noi lindexin uusretrotkin taitaa olla suht suosittuja, mut nää mun on jo jonkin verran haalistuneet pesussa ym, mikä vissiin laskee niiden kiinostusarvoa kun kaiken pitäis olla ainaskin melkein uutta, kai :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
taidanpa siis koittaa erikseen myydä.. toisaalta siinä tulee se että tarvii jokainen erikseen postitella ym ym. Hitsi en mä kyllä näitä urakalla ala myymään, se jos mikä on varmaa :D hirvee homma noiden kuvaamisessa ym. Noi lindexin uusretrotkin taitaa olla suht suosittuja, mut nää mun on jo jonkin verran haalistuneet pesussa ym, mikä vissiin laskee niiden kiinostusarvoa kun kaiken pitäis olla ainaskin melkein uutta, kai :/

Kyllä mä luulen että ne menee ihan hyvin kaupaksi silti. Mitä nyt ite oon tuota huutonettiä selaillut niin kyllä niitä haalistuneitakin huudetaan. Tietyt merkit ja hahmovaatteet on suosittuja ja niitä tuntuu kyllä menevän vaikka missä kunnossa..

Yhteistyössä